Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak zaczeliście swoją przygodę z PHP?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Pozdrowicz
Witam!
Jestem totalnym amatorem jeżeli chodzi o php. Mam zamiar bliżej poznać ten język, ponieważ od dłuższego czasu zajmuje sie tworzeniem serwisów, które opierają się jedynie na HTML'u. Jeżeli ktoś chciałby opisać początki swojej przygody z php chętnie poczytam... z czego korzystaliście ucząc się tego języka, czy nie poddawaliście się pisząc pierwsze nieudane aplikacje, itp. .

Pozdrawiam! biggrin.gif
-maciek-
ja zacząlem nauke php z książką
"php i MySQL. Tworzenie stron internetowych Helion"
w necie napewno znajdzies tez inne kursy lub darmowe e-booki
jesli masz jakies podstawy lub znasz inne jezyki na pewno przyjdzie ci z latwoscia
przynajmniej tak bylo ze mna.
Jezyk jest fajny, daje wiele mozliwosci dlatego tez caly czas go poznaje. biggrin.gif
hwao
Cytat
czy nie poddawaliście się pisząc pierwsze nieudane aplikacje, itp. .

ja bym sie poddal winksmiley.jpg

A tak na serio to poszukaj bylo wiele watkow o zaczynaniu itp... nikomu nie che sie pisac 4 raz to samo

poszukaj w php -> php poczatkujacy
Pozdrowicz
Drogi Panie Moderatorze!
Próbowałem szukać podobnych tematów na całym forum. Niestety nie udało mi się nic znaleźć. Jeżeli nie chce się Panu pisać odpowiedzi na takiego posta, proszę go pominąć, a nie odpowiadać za innych tłumacząc, że "nikomu nie che sie pisac 4 raz to samo"...

Pozdrawiam!
Pozdrowicz
aarambo.gif ... nie chce się tutaj z nikim kłócić na tak banalny temat, ale nie pytalem w tematcie, kto jakiej używał książki, z czego sie uczył, czy ktoś urodził się ze zdolnością pisania skryptów w php winksmiley.jpg ... etc. Chodziło mi dokładnie o naukę php, jako przygodę i "przeboje" związane z pisaniem pierwszych skryptów snitch.gif
rogrog