![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 5.02.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
zamierzam stworzyć ze swoim zespołem grę sieciową w przeglądarce. Zależy mi na prostocie przeniesienia jej na facebooka, androida i iOS. Gry będą mini grami, najczęściej od 2 do 10 graczy. Tworzone gry będą typu arcade (nintendo). Zależy mi na bezpiecznym rozwiązaniu (tak, żeby nie dało się w bardzo prosty sposób oszukiwać). Według mnie najkorzystniej raczej by było wykorzystać JS. Prosiłbym o sugestie dotyczące możliwych technologii oraz najkorzystniejszych do wykonania tego projektu. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 205 Pomógł: 43 Dołączył: 5.03.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie ma sposobu, żeby całkowicie zamknąć aplikacje JS przed oszustami. Jednak można to znacznie utrudnić, używając np: uglify.js - programu, który miniaturyzuje kod JS i czyni go nieczytelnym. Jest to chyba jedyna nieinwazyjna metoda.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 5.02.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czyli wychodzi na to, że flash byłby najbardziej bezpieczny? Może jakąś inną technologię można wykorzystać niż flash lub js lub java?
Jak jest z portem aplikacji na android i ios z flasha lub jsa? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 717 Pomógł: 120 Dołączył: 18.04.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Zależy mi na prostocie przeniesienia jej na facebooka, androida i iOS. jest takie coś jak Cocos2D-x, multiplatformowa biblioteka, która pozwala pisać w JavaScripcie i kompilować do Androida i iOS (w zasadzie JavaScript będzie tylko zbindowany, nie skompilowany - ale całość będzie skompilowana do postaci apki) Na razie nie zrobiłem niczego większego w tym, ale od jakiegoś czasu tak sobie to testuję u siebie i to co robię faktycznie działa zarówno pod przeglądarką, jak i z minimalnymi zmianami na Androidzie. A sam framework jest zachęcający (masz tam silniki fizyki Box2D i Chipmunk). edit: aha, link: http://cocos2d-x.org/ Ten post edytował PrinceOfPersia 5.02.2014, 17:50:29 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Witam, zamierzam stworzyć ze swoim zespołem grę sieciową w przeglądarce. Zależy mi na prostocie przeniesienia jej na facebooka, androida i iOS. Gry będą mini grami, najczęściej od 2 do 10 graczy. Tworzone gry będą typu arcade (nintendo). Najlepszym rozwiązaniem bedzie js+html5 (canvas). Jest sporo bibliotek do gier opartych na canvasie (easeljs, pixie.js, etc). Dla mobilek możesz to opakować np. z CocoonJS - jest wiele rozwiązań. Cytat Zależy mi na bezpiecznym rozwiązaniu (tak, żeby nie dało się w bardzo prosty sposób oszukiwać). Według mnie najkorzystniej raczej by było wykorzystać JS. Wszystkiego pilnuj po stronie back-endu. JS i flash da sie zdekompilować i oszukać. Trzeba tylko chcieć ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 5.02.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cocos wydaje się być idealnym rozwiązaniem na platformy mobilne.
Natomiast jeszcze zastanawiam się co będzie bezpieczniejsze JS+HTML5 czy flash. Z jednej strony z tego co widzę po wielu portalach bardziej tworzą gry we flashu (może wynika to z kosztów? albo rozpowszechnienia i rozwinięcia technologii w latach tworzenia aplikacji), nawet kasyna online są również we flashu. Podsumowując: Mobilność - najlepiej wykorzystać JS+HTML5, Cocos2d-x, inne biblioteki JS Bezpieczeństwo - FLASH czy JS+HTML5 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 08:41 |