![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 58 Pomógł: 0 Dołączył: 3.03.2012 Skąd: Polska Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
Witam, co kupic? Co się bardziej opłaca?
Peougot 206 2.0 HDI -najlepsze z silników Rocznik 2000 , szyby ele. otwierane, Disiel 5l/100km , stan dobry. Cena:8700 zł Opel Corsa 1.4 link: http://moto.allegro.pl/opel-corsa-cdx-full...2240113286.html Cena: zmnejszona do 5000zł Który lepiej wybrać? Który się lepiej opłaci? Itp, czekam na jakieś rady. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Podałeś bardzo mało danych. Co do Peugeot'a brakuje m.in. przebiegu, nie polecałbym ropniaków bo w razie czego są bardzo duże koszty naprawy w stosunku do benzyny (tak ogólnie, nie tylko peugeot)
Lepiej jakbyś napisał cenę maksymalną jaką chcesz przeznaczyć na auto. Sam mam Peugeot'a 206 z końcówki roku 2002, benzyna 1,1 i śmiga aż miło. ![]() -------------------- Zainteresowania: C#, PHP, JS, SQL, AJAX, XML, C dla AVR
Chętnie pomogę, lecz zanim napiszesz: Wujek Google , Manual PHP |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 58 Pomógł: 0 Dołączył: 3.03.2012 Skąd: Polska Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
Przebieg 200 000km
Diesel 2.0 HDI Dobre przyspieszenie, rozrzut do wymiany ale właściciel/sprzedający właśnie miał go wymienić w cenie 8700zł, i w razie zepsucia się wymienia od zaraz. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 450 Pomógł: 84 Dołączył: 27.11.2008 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
co do pug'a to musiałbyś go sprawdzić jaki jest faktyczny stan.. i nie patrz na przebiegi kupując auto w Polsce
![]() do przebiegu tej corsy dolicz jakieś 100 tys. jak nie więcej ![]() jak chcesz autko w dieslu nieco większych gabarytów, to może.. Fiat Stilo ? 1.9 JTD, 115KM, super moment obr., kumpel kupił sprawdzony 3-drzwiowy, nie raz się tym bujałem, mam taki sam silnik w swojej alfie 156, ogólnie polecam, tylko o włoskie samochody trzeba dbać troszkę bardziej niż o niemca ![]() zależy gdzie chcesz nim najczęściej jeździć, jak po trasie to diesel, a benzynka lepsza na miasto, jakiś nieduży silnik i cena PB nie będzie taka straszna a i OC mniejsze ![]() Ten post edytował Quantum 1.04.2012, 11:55:04 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 677 Pomógł: 89 Dołączył: 31.08.2003 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dobre przyspieszenie, rozrzut do wymiany ale właściciel/sprzedający właśnie miał go wymienić w cenie 8700zł, i w razie zepsucia się wymienia od zaraz. Raczej rozrząd a nie "rozrzut". I "w razie zepsucia", jak mniemam, wymienia cały silnik? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 248 Pomógł: 38 Dołączył: 29.06.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A rozważasz jakieś inne samochody w tej cenie?
Jeśli tak to polecam Honde Civic 6 gen, które w ostatnich 2 latach bardzo potaniały. Za 8 tyś. dostaniesz taką w b. dobrym stanie i niezłym wyposażeniem. Civicy te są zawsze w czołówce bezawaryjnośći. Polecam silnik 1.5 Vtec-Econo, ale niestety cieżko dostać, bo sprzedają się jak świeże bułeczki. A może Nissan Almera? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 58 Pomógł: 0 Dołączył: 3.03.2012 Skąd: Polska Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
Samochód raczej na mniejsze miejscowości, po miescie też.
Ale nie na trasy , po prostu codziennie do pracy 15km w jedną i w drugą 15, |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 6 072 Pomógł: 861 Dołączył: 10.12.2003 Skąd: Dąbrowa Górnicza ![]() |
Ale nie na trasy , po prostu codziennie do pracy 15km w jedną i w drugą 15, Nie pakuj się w diesla bo będziesz żałował. To co oszczędzisz lejąc paliwo oddasz z nawiązką podczas serwisowania. Przy takich przebiegach (30km dziennie) sugerowałbym zdecydowanie benzynę. Ze swojej strony mogę Ci polecić Renault Megane I po liftingu. Mamy w rodzinie 2 takie (2001 i 2003) i nie sprawiają problemów. Nic tylko lać i jeździć. PS: Ten link, który podałeś to link do Laguny, a nie Corsy. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 320 Pomógł: 53 Dołączył: 18.09.2007 Skąd: Radom Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Też brałem Megankę I pod uwagę przy zakupie, jednak ciężko było coś sensownego znaleźć w mojej okolicy:)
Dieselek niestety jest przeznaczony na dłuższe dystanse. Takie odcinki to męczenie silnika. Potrzebuje troszkę więcej czasu do rozgrzania Suma sumarum trafiła mi się Bravka(1.2 80KM) prawie full opcja za dobre pieniążki. Niecałe 7l na setkę w trybie mieszanym. Odcinki takie jak u Ciebie |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 590 Pomógł: 185 Dołączył: 19.04.2006 Skąd: Gdańsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Te małe diesle są o kant d... dużo palą i osiągi mają mizerne a w dodatku są bardzo drogie w utrzymaniu, jak jeździłem takim do Warszawy to musiałem cały czas trzymać obroty w czerwonym polu żeby coś z niego wydusić, spalił mi ponad 7 litrów a w dodatku po niecałym roku i przebiegu nieco ponad 100 tys. zaczął niedomagać silnik i elektryka
![]() Jak na dojazdy do pracy 15 km to po co ropniak? Ropniak w tym wieku będzie miał realny przebieg w granicach 300-500 tys, na 90% będzie to auto po przedstawicielu handlowym. Bo chyba nie myślisz, że ktoś dopłaca z 10 tys. by kupić Corsę w ropie i nią jeździć po bułki do sklepu a w dodatku wąchać smród ropy i słuchać klekotu, że już nie wspomnę o droższym serwisie? Jak Ci padnie turbina w ropniaku albo wtryski to na dzień dobry kilka tysięcy będziesz w plecy. Szukaj prostego silnika benzynowego z prywatnego użytku. Cena tak naprawdę nie ma znaczenia, marka podobnie - auto ma być po prostu w dobrym stanie. Wydasz 100 zł na mechanika to Ci powie co i jak, sam nie kupuj bo się władujesz na minę tylko. I unikaj tych ofert najtańszych bo w tym sorcie to najczęściej tylko na części się nadają. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 3.04.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ludzie o czym wy piszecie. Dobry silnik Diesel jest niezawodny mimo lat i pokonywanych dystansów, a jeszcze jak rozrząd jest na łancuchu to juz wogule nie ma nad czym sie zastanawiac
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 450 Pomógł: 84 Dołączył: 27.11.2008 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat(Pilsener) Jak Ci padnie turbina w ropniaku albo wtryski to na dzień dobry kilka tysięcy będziesz w plecy. no już bez przesady ![]() Cytat(Pilsener) Bo chyba nie myślisz, że ktoś dopłaca z 10 tys. by kupić Corsę w ropie i nią jeździć po bułki do sklepu a w dodatku wąchać smród ropy i słuchać klekotu Jak jest dobrze wyciszony samochód to nie jest to problem! no chyba, że ktoś szuka czegoś z niższych segmentów; B/C, a zapach ropy - kwestia gustu ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 23:29 |