![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 14 Pomógł: 0 Dołączył: 25.11.2012 Skąd: Pszczyna Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć!
Wiem, że mój problem nieco odbiega od tematu działu, ale nie mam już pomysłów kogo prosić o pomoc, forum OVH zamknięte, może tu znajdzie się jakiś specjalista. Otóż, VPS w OVH, Centos z panelem Plesk, SpamAssassin. Maile wysyłane z serwera, mniej więcej od początku roku (jakaś automatyczna aktualizacja zapewne się zainstalowała), zbierają dodatkowe punkty i wpadają do spamu na innych VPSach ze SpamAssassinem i nie tylko. Nagłówki:
Konfiguracja DNS w panelu OVH:
W Plesku usługa DNS dla domeny wyłączona, wpisane tylko NS dns11.ovh.net, ns11.ovh.net. Reverse DNS: 13.ip-10-11-12.eu Czego ten SpamAssassin chce? W SPF specjalnie include do freshdesk.com, bo maile od klientów obsługiwane są przez ten system i tam również wpadają do spamu. Maile wysyłane na serwer google dochodzą bez większych problemów. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 16:03 |