![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 2 Dołączył: 2.10.2010 Skąd: Piotrków Trybunalski Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jakiś czas temu zrobiłem mapkę do Gry ;D mapka jest ala PLemiona ale robiona w całości od zera.
Jedyne to jest na tej mapce że treści i grafiki są testowe. No a Największy minus jest taki że źle to wygląda pod MSIE i Netscape Navigator, Testowałem ją jeszcze na Operze, Google Chromie i Firefox i na tych trzech działa dobrze ;D Moja Mapa Wersja Beta Piszcie co myślicie (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) Od razu mówię że to pierwsza tego typu apliakcja jaką robiłem a w Ajax na razie jestem zielony przynajmniej tak uważam (IMG:style_emoticons/default/cool.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 42 Pomógł: 8 Dołączył: 30.04.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zrób jakieś ograniczenie na wpisywane liczby w pola x,y - można tam wklepać cokolwiek, a spróbuj wpisać liczbę większą od 9223372036854775807 i pomyśl co wtedy czuje Twój serwer. Na takie rzeczy też trzeba zwracać uwagę. Jeśli zależy Ci na optymalizacji to podstawowe informacje o obiekcie powinny się chyba wyświetlać w dymku (title), raz, że praktyczniejsze z punktu widzenia użytkownika, dwa bardziej przyjazne dla serwera od ciągłego klikania.
Z tym JS faktycznie trochę przekombinowałeś, ale w sumie dobrze, że podstaw uczysz się bez pomocy frameworka, większość osób korzystających z ajax zaczyna od jQuery i potem nie wie co to XMLHTTP i ma problemy gdy się nie da skorzystać z gotowca, lub używa go tam, gdzie to kompletnie niepotrzebne, także nauka nie pójdzie w las. A co do samego jQuery to pamiętaj, że jest to tylko jedna z kilku świetnych bibliotek i to niekoniecznie najlepsza. Godne polecenia są też dużo szybszy Dojo Toolkit, czy ułatwiający pisanie własnych klas i efektów MooTools. Także powodzenia i czekam na kolejne wersje (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 09:35 |