Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mapa do gry
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
PiterosWeb
Jakiś czas temu zrobiłem mapkę do Gry ;D mapka jest ala PLemiona ale robiona w całości od zera.
Jedyne to jest na tej mapce że treści i grafiki są testowe.
No a Największy minus jest taki że źle to wygląda pod MSIE i Netscape Navigator, Testowałem ją jeszcze na Operze, Google Chromie i Firefox i na tych trzech działa dobrze ;D

Moja Mapa Wersja Beta


Piszcie co myślicie questionmark.gif
Od razu mówię że to pierwsza tego typu apliakcja jaką robiłem a w Ajax na razie jestem zielony przynajmniej tak uważam cool.gif
Spawnm
W bocznej mapie nie ma zaznaczonego gdzie jestem == nic mi nie pomaga.
-Brak przewijania kursorem.

Czemu nie canvas ?
PiterosWeb
Jest zaznaczone na środku mapy jest taki zółty kwadracik i zawsze jesteś pośrodku.
a przewijania nie ma bo wystarczy kliknac na kwadracik i cie tam przenosi ;D

Może to głupie pytanie ;/ ale o co chodzi z tym canvas bo nie kojarzę ;P
Shadowsword
Fajnie, że mapa szybko się przewija, jednak kremowy pasek po lewej stronie zmienia swoja szerokość, co brzydko wygląda. Ustaw, żeby szerokość była stała, albo przynajmniej nie węższa niż jakaś wartość.
PiterosWeb
No właśnie z tym mam problem gdyż daje mu szerokość i wysokość próbowałem też róże rzeczy z display ale nic nie pomogło ;/
będę musiał to chyba zrobić w HTMLu może wtedy będzie dobrze ;D
hwao
Dodaj nawigacje Strzałkami (góra, prawo, dół, lewo) i Klawiatura numeryczna (dodatkowo skosy)
PiterosWeb
o Canvas wcześniej nie słyszałem ;P zajmuję się robieniem aplikacji internetowych dopiero od roku i wiem że jeszcze mało wiem ;D

Zastanowię się nad tym jakbym miał robić kiedyś nową wersję mapki ;D

A strzałki do miniMapki zrobię i spróbuję w HTML nadać width do tych bocznych współrzędnych może to zadziała ;D

Proszę o dalsze uwagi ;D
Cypherq