![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 71 Pomógł: 1 Dołączył: 29.10.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Czy istnieje jakaś alternatywa dla Adobe Flash CS*? Niestety, na produkt Adobe mnie nie stać, a wersja trialowa jest zbyt krótka... Zależy mi na jakimś darmowy odpowiedniku o zbliżonej funkcjonalności (jeśli coś takiego w ogóle istnieje). Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Ziem! PS. Jeśli temat założyłem w złym dziale, proszę o przeniesienie. Ten post edytował Ziem 13.05.2010, 12:09:18 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 697 Pomógł: 47 Dołączył: 19.12.2003 Skąd: Lublin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
a) SVG jest obsługiwane przez firefoxa, chrome, Safari, operę oraz w IE za pomocą wtyczki
(IMG:style_emoticons/default/cool.gif) animacje SVG są obsługiwane przez developerska wersje firefoxa, chrome, Safari, operę oraz w IE za pomocą wtyczki c) Obiekt canvas jest obsługiwany przez wszystkie przeglądarki oprocz IE. W IE można zainstalować wtyczkę. Ponadto jeśli Microsoft wywiąże się z obietnic IE9 będzie bez flasha, natomiast z pełną obsługą CSS3 oraz HTML5. Sądzę, że Apple, który lobbuje HTML5 również zmieni swoje nastawienie do Adobe. Ja nie mówię, że to będzie z dnia na dzień ale Chrome oraz najnowsza wersja Firefoxa już obsługują pewne technologie, które biją na głowę np. AJAX-a. Zamiast nazywać mnie idiotą podaj mi wookieb jeden aspekt, który potwierdzi twoje dziwne myślenie jakoby flash był lepszy od HTML5. Ja już zacząłem pisać swoją grę, gdy skończę przeglądarki będą w dużej mierze gotowe aby ją uruchomić. Nie piszcie, że stare przeglądarki(IE6) nie obsługują obiektu Canvas czy SVG ponieważ flasha też nie obsługują. Zawsze można doinstalować wtyczkę. Ten post edytował SHiP 13.05.2010, 21:53:33 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 08:12 |