![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 90 Pomógł: 0 Dołączył: 2.12.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Od niedawna mam usługę UPC 8 Mega... robiłem speed test w 10 różnych serwisach i tylko w godzinach bardzo późno nocnych lub rannych uzyskuję prędkość z umowy...natomiast teraz czyli godzina 22 mam prędkość 2 mega góra! Orientujecie się czy jest jakiś zapis w umowie, że w różnych godzinach może się prędkość aż tak znacznie róznić? Bo nie wiem czy napierać do nich emailami i telefonami żeby coś z tym zrobili czy pogodzić się z tym, że płacę jak frajer za to czego nie dostaję... Pozdrawiam! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 952 Pomógł: 154 Dołączył: 20.01.2007 Skąd: /dev/oracle Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A jak niby sobie wyobrażasz np. zapewnienie transferu rzędu 25 Mbit/s w godzinach szczytu? Łącza nie są z gumy i nie mówię tu tylko o łączach UPC, a serwera, z którym się łączysz. Wszyscy psioczą na swoich dostawców zupełnie jakby zewnętrzne serwery miały nieograniczoną przepustowość i szybkość działania. Jeśli jakiś operator Ci zagwarantuje taki transfer, to podziwiam jego odwagę, by brać odpowiedzialność za coś, co jest w dużej mierze poza jego kontrolą, w kontakcie z użytkownikami, którzy w 90% składają się z technicznych oraz informatycznych ignorantów. A co z Twoim własnym sprzętem? Jesteś pewien, że pracuje on wystarczająco szybko?
Korzystam już od pewnego czasu z usług UPC i na transfery nie mogę narzekać. Nie ma żadnych problemów np. z puszczeniem pełnej aktualizacji systemu, korzystaniem z sieci w normalny sposób i nieprzeszkadzaniem innym domownikom w tym samym czasie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 11:07 |