![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 233 Pomógł: 87 Dołączył: 6.03.2009 Ostrzeżenie: (40%) ![]() ![]() |
Co sądzicie?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 12.01.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ja osobiście NIE POLECAM (IMG:style_emoticons/default/exclamation.gif) !!
Kupiłem miesiąc temu domenę, oczywiście od razu za nią zapłaciłem. Do dnia dzisiejszego na stronie jest status nieopłacona!! nie mam dostępu do ustawień domeny. Pisałem 5 razy (przez ten miesiąc) na stronie do pomocy technicznej, która niby jest 24h/dobę-nikt nie odpisał(IMG:style_emoticons/default/exclamation.gif) Pisałem maila do admina-nikt nie odpisał(IMG:style_emoticons/default/exclamation.gif) Pisałem na gg(osoba dostępna)-nikt nie odpisał. Dzwoniłem kilka razy na komórkę podaną na stronie- nie ma takiego numeru!! Chcę zabrać domenę na inny serwer, ale nie mam jak się skontaktować z adminem!! Co mam teraz zrobić(IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) (IMG:style_emoticons/default/exclamation.gif) Może łaskawy użytkownik "wNogachSpisz" mi odpowie!!!! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 673 Pomógł: 106 Dołączył: 31.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
"Gwarancja niezawodności:
HomeHost.pl udziela gwarancji niezawodności na usługi: 'Serwer www', conajmniej 99,9% za wyjątkiem serwerów zlokalizowanych w Polsce, dla nich gwarancja wynosi 99,85%. W przypadku nie dotrzymania tej gwarancji, klient otrzyma zwrot abonamentu w wysokości 1% za każdą godzinę niedostępności usługi, bez względu na długość abonamentu." @Borewicz_85, to pewno ten 0,1% (ew. 0,15%) zawodności był (IMG:style_emoticons/default/sciana.gif) jest jeszcze drugie pocieszenie: "Rezygnacja: Użytkownik może zrezygnować z usług HomeHost.pl w dowolnym momencie bez podawania przyczyny. W przypadku abonamentów trwających dłużej niż 1 miesiąc, użytkownikowi przysługuje zwrot kosztów obejmujący wartość niewykorzystanego abonamentu. HomeHost.pl w żaden sposób nie wymaga od swoich użytkowników przedłużenia umowy, nie są stosowane żadnego rodzaju zapisy narażające użytkownika na dodatkowe koszty finansowe." zwrot pieniędzy... tylko najpierw to trzeba by było jakoś się skontaktować z adminem, czyli zwrotu nie będzie... (IMG:style_emoticons/default/sciana.gif) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 12.01.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
1.)@Borewicz_85, to pewno ten 0,1% (ew. 0,15%) zawodności był (IMG:style_emoticons/default/sciana.gif) 2.)zwrot pieniędzy... tylko najpierw to trzeba by było jakoś się skontaktować z adminem, czyli zwrotu nie będzie... (IMG:style_emoticons/default/sciana.gif) 1.) ja to mam pecha (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) 2.) dokładnie, gościu dał lewe dane. szkoda że się nie wybieram do Gdyni... na pewno bym go odwiedził przy okazji (IMG:style_emoticons/default/aaevil.gif) Tu jeszcze jeden link z cennymi opiniami. Szkoda że tego wcześniej nie widziałem. http://www.adam.piersa.pl/polwebspl-mala-opinia.html Mam nadzieje, że się nikt nie da już nabrać na homehost . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 17:28 |