![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 42 Pomógł: 0 Dołączył: 19.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Poszukuję czegoś, co zrobi mi standalone exe z php. Mam kilka rozwiań, ale w każdym coś jest nie tak / czegoś brakuje. Chodzi głównie o to, by kod w php, htmlu JAK RÓWNIEŻ JAVASCRIPCIE poleciał do jednego execa. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 42 Pomógł: 0 Dołączył: 19.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pewnie, że nie jest uni w szerokim rozumieniu. Jednak chodziło mi bardziej o wystarczające możliwość jakie daje podczas zastosowań związanych z prezentacją informacji (nie koniecznie z wysoce zaawansowaną obróbką tychże). Tak więc - w miarę szybkie odświeżanie, podstawowa obróbka, magazynowanie (realizowane np. przez MySQLa), czy szeroka dostępność (wystarczy dowolna sieć i przeglądarka). Wiadomo, że zawsze znajdzie się coś lepszego, szybszego, skuteczniejszego, ale czasem rozwiązanie będące tuż pod ręką może być wystarczające. Jak skończę ten projekt, wezmę się za coś lepszego ; )
Co do bibliotek i innych tego typu ułatwiajek - zależy mi, by system był w większości autorski (trudno, najpierw się pościeram, potem jednak mam nadzieję czerpać plony adekwatne w miarę ; )). Są różne punkty widzenia na takie podejście ofCozz. Jak na razie mi odpowiada właśnie ten, który prezentuję. Dzięki waszym odpowiedzią jednak wpadłem na pomysł i zakładam nowy temat http://forum.php.pl/index.php?showtopic=129283 Tu proszę o kwestie związane z kompilacją. L0ud - z mojego doświadczenia wynika, że wszystko - jeśli tylko zajdzie taka potrzeba / sens - jest do zrobienia - i prędzej czy później da się to zrobić (np. przekonwertować / skompilować w inny sposób / jakoś przerobić ). Nawet, jak wydaje się, że to nie możliwe. Co innego - że na obecną chwilę trudno się do czegoś takiego dokopać. Jeśli chodzi natomiast o czasy wykonywania - czysto teoretyzuje i wybiegam w przyszłość (wolę się zabezpieczyć, jak poziom komplikacji wzrośnie), bo jak na razie nie przekroczyłem (w przybliżeniu) ok. 200 ms przy prostej ścieżce ożywiania kilku segmentów systemu - ładowaniu modów, ich króciutkiego konfiga, łączeniu do lokalnej db i wykonywaniu prostego zapytania do db + wyświetlenie wyniku. Do tego wszystko na dość obciążonym localhoście. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 8.10.2025 - 15:53 |