![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 360 Pomógł: 34 Dołączył: 20.08.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć, nie mogę poradzić sobie z jedną rzeczą na serwerze. Zainstalowany Direct Admin oraz Spamassassina i serwer blokuje mi wiadomości e-mail od jednego dostawcy. W logach mam coś takiego:
Konfiguracja Spamssassina i dodanie do białej listy adresu e-mail automat@nazwa.pl, *@nazwa.pl, *@netart.pl nic nie daje, cały czas w logach mam, że traktuje to jako spam. Domyślam się, że wiadomość już po stronie serwera jest oznaczona jako spam, a nie po stronie domeny na którą ma trafić. Jest jakiś sposób, że przepuścić wiadomości od tego dostawcy lub adresu e-mail lub czy one gdzieś zapisują się na serwerze w folderze globalnym spam ? Może powodem jest to, że DNS serwera to ns1.MOJADOMENA.pl, a wiadomości mają być wysyłane na biuro@MOJADOMENA.pl ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wklep:
Cytat lsof -i :25 Na liście będziesz miał PID odnośnie SMTP Wklep Cytat ps p NR_PID_Z_LISTY Powinna Ci wyskoczyć pozycja z zainstalowanym serwerem MTA, jeśi to exim, poszukaj jak w nim dodać adresy do białej listy Ten post edytował !*! 16.12.2016, 15:21:27 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 15:40 |