2016-12-16 12:14:11 1cHqSk-0004hS-Rn H=(mail.wildfly.netart.pl) [10.252.6.166] F=<automat@nazwa.pl> rejected after DATA: Your message was classified as SPAM. Please add more content, cut down on HTML links, use fewer naughty words etc. Also, ask your IT dept to make sure your mailserver has REVERSEDNS, SPF and is not on any black lists. Your score: 130
Konfiguracja Spamssassina i dodanie do białej listy adresu e-mail automat@nazwa.pl, *@nazwa.pl, *@netart.pl nic nie daje, cały czas w logach mam, że traktuje to jako spam. Domyślam się, że wiadomość już po stronie serwera jest oznaczona jako spam, a nie po stronie domeny na którą ma trafić. Jest jakiś sposób, że przepuścić wiadomości od tego dostawcy lub adresu e-mail lub czy one gdzieś zapisują się na serwerze w folderze globalnym spam ?
Może powodem jest to, że DNS serwera to ns1.MOJADOMENA.pl, a wiadomości mają być wysyłane na biuro@MOJADOMENA.pl ?