![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 5.02.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
zamierzam stworzyć ze swoim zespołem grę sieciową w przeglądarce. Zależy mi na prostocie przeniesienia jej na facebooka, androida i iOS. Gry będą mini grami, najczęściej od 2 do 10 graczy. Tworzone gry będą typu arcade (nintendo). Zależy mi na bezpiecznym rozwiązaniu (tak, żeby nie dało się w bardzo prosty sposób oszukiwać). Według mnie najkorzystniej raczej by było wykorzystać JS. Prosiłbym o sugestie dotyczące możliwych technologii oraz najkorzystniejszych do wykonania tego projektu. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Witam, zamierzam stworzyć ze swoim zespołem grę sieciową w przeglądarce. Zależy mi na prostocie przeniesienia jej na facebooka, androida i iOS. Gry będą mini grami, najczęściej od 2 do 10 graczy. Tworzone gry będą typu arcade (nintendo). Najlepszym rozwiązaniem bedzie js+html5 (canvas). Jest sporo bibliotek do gier opartych na canvasie (easeljs, pixie.js, etc). Dla mobilek możesz to opakować np. z CocoonJS - jest wiele rozwiązań. Cytat Zależy mi na bezpiecznym rozwiązaniu (tak, żeby nie dało się w bardzo prosty sposób oszukiwać). Według mnie najkorzystniej raczej by było wykorzystać JS. Wszystkiego pilnuj po stronie back-endu. JS i flash da sie zdekompilować i oszukać. Trzeba tylko chcieć (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 08:30 |