![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 5.02.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
zamierzam stworzyć ze swoim zespołem grę sieciową w przeglądarce. Zależy mi na prostocie przeniesienia jej na facebooka, androida i iOS. Gry będą mini grami, najczęściej od 2 do 10 graczy. Tworzone gry będą typu arcade (nintendo). Zależy mi na bezpiecznym rozwiązaniu (tak, żeby nie dało się w bardzo prosty sposób oszukiwać). Według mnie najkorzystniej raczej by było wykorzystać JS. Prosiłbym o sugestie dotyczące możliwych technologii oraz najkorzystniejszych do wykonania tego projektu. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 205 Pomógł: 43 Dołączył: 5.03.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie ma sposobu, żeby całkowicie zamknąć aplikacje JS przed oszustami. Jednak można to znacznie utrudnić, używając np: uglify.js - programu, który miniaturyzuje kod JS i czyni go nieczytelnym. Jest to chyba jedyna nieinwazyjna metoda.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 08:39 |