![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 28.12.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam za zadanie stworzenie bazy danych dla straży pożarnej. Baza ta ma zawierać minimum 10 tabel i 10kwerend. Mam problem z relacjami. Poniżej zamieszczam schemat moich relacji i czy mógł by mi ktoś napisać, czy może to tak wyglądać? a może lepiej coś zmienić? Przydała by mi się jakaś przykładowa baza na temat podobny jak by ktoś miał to bardzo proszę o udostępnienie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Schemat relacji: (IMG:http://img707.imageshack.us/img707/5778/relacje.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 253 Pomógł: 29 Dołączył: 18.08.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wygląda fajnie ale bym jeszcze troche bym uprościł i do tabelki prac-poj dodał wyjazdy(wyjId) czylit tabela prac-pod do wyjazdy, pracownicy, pojazdy.
Do pracownicy można dodać kiedy zaczął wspołpracować a kiedy skonczył przeszedl na emerture itd. kiedy awansował i tym podobne ale to luźna sugestia. W zasadzie to można rozbić na osobną tabelkę z okresami wspołpracy. Wyposazenia rozbić na 2 tabelki i dodać flage czy sprawne. Do akcji czy odbywała się przy wspolpracy innych jednostek obcych i z jakich miejscowości itd. Odnośnie rozdzialu akcje wyjazdy to ok ale warto zamienic miejscami. Bo akcja to typ np pożar lub zdejmowanie kotka z drzewa. Do pracownicy forma wspolpracy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 08:32 |