Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [www]ocena mojego "portfolio"
Beniooo

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Cześć, chciałbym Was prosić o ocenę, wyłapanie błędów, i zasugerowanie co jeszcze można poprawić w mojej stronie, która jest moim portfolio i jednocześnie blogiem.
http://mrgod.pl
Go to the top of the page
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
markuz

-----

Logo wygląda źle.
Nawigacja znika po przewinięciu w dół - czemu?

Cytat
Aktualnie 1 rok technikum o profilu informatyka

Cytat
Znajomość języków HTML, HTML5, CSS, JS, JQuery w stopniu bardzo dobrym
PHP, SQL w stopniu bardzo dobrym
Bash, Java, C++ w stopniu dobrym

Zacząłem programować w 1 gimnazjum, teraz mam 21 lat - studiuję informatykę - niestety nie mogę się pochwalić takimi umiejętnościami (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Cytat
Im wiecej wiesz,tym bardziej zauważasz jak mało wiesz

Też miałem taki etap w życiu gdzie przedstawiając ofertę chwaliłem się swoimi umiejętnościami podobnie jak Ty. Liznąłem co nieco danego języka i pisałem, że go znam.
Teraz wiem, że jestem laikiem w większości języków - może poza PHP.

PS.
Na twoim blogu masz błędny kod:
  1. function reszta($liczba){
  2.  
  3. ($liczba%5!=0) ? TRUE : FALSE;
  4.  
  5. }

Poza tym możesz go jeszcze skrócić:
  1. function reszta($liczba) {
  2. return ($liczba % 5 != 0);
  3. }

Oczywiście chwali Ci się, że w tak młodym wieku piszesz stronki itp. W przyszłości nie będziesz musiał się martwić o pracę (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

Ten post edytował markuz 23.03.2015, 16:00:41
+Quote Post
Beniooo

-----

Logo zrobione tylko na próbę.
Nawigacja znika, bo uznałem, że będzie ładniej wyglądać, gdy zostanie wyświetlona przy przewijaniu cała zawartość strony, a wyświetlę tylko strzałeczkę z funkcją przewijania na szczyt strony.