Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www]ocena mojego "portfolio"
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Stron: 1, 2
Beniooo
Cześć, chciałbym Was prosić o ocenę, wyłapanie błędów, i zasugerowanie co jeszcze można poprawić w mojej stronie, która jest moim portfolio i jednocześnie blogiem.
http://mrgod.pl
markuz
Logo wygląda źle.
Nawigacja znika po przewinięciu w dół - czemu?

Cytat
Aktualnie 1 rok technikum o profilu informatyka

Cytat
Znajomość języków HTML, HTML5, CSS, JS, JQuery w stopniu bardzo dobrym
PHP, SQL w stopniu bardzo dobrym
Bash, Java, C++ w stopniu dobrym


Zacząłem programować w 1 gimnazjum, teraz mam 21 lat - studiuję informatykę - niestety nie mogę się pochwalić takimi umiejętnościami wink.gif

Cytat
Im wiecej wiesz,tym bardziej zauważasz jak mało wiesz

Też miałem taki etap w życiu gdzie przedstawiając ofertę chwaliłem się swoimi umiejętnościami podobnie jak Ty. Liznąłem co nieco danego języka i pisałem, że go znam.
Teraz wiem, że jestem laikiem w większości języków - może poza PHP.

PS.
Na twoim blogu masz błędny kod:
  1. function reszta($liczba){
  2.  
  3. ($liczba%5!=0) ? TRUE : FALSE;
  4.  
  5. }


Poza tym możesz go jeszcze skrócić:
  1. function reszta($liczba) {
  2. return ($liczba % 5 != 0);
  3. }


Oczywiście chwali Ci się, że w tak młodym wieku piszesz stronki itp. W przyszłości nie będziesz musiał się martwić o pracę wink.gif
Beniooo
Logo zrobione tylko na próbę.
Nawigacja znika, bo uznałem, że będzie ładniej wyglądać, gdy zostanie wyświetlona przy przewijaniu cała zawartość strony, a wyświetlę tylko strzałeczkę z funkcją przewijania na szczyt strony.
Strona O mnie jest tylko podglądowa jak na razie, oczywiście, że jej tak nie zostawię, pisana na szybko, byle tylko zapełnić stronę, finalna wersja będzie skromniejsza ;-)
Turson
Cytat
Ukończenie Gimnazjum w Zespole Szkół w Karpaczu z oceną celującą z informatyki

Chłopie weź to wywal bo wstyd o tym pisać.