![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 29 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2008 Skąd: Częstochowa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wiele osób kojarzy gry przez przeglądarkę (np. oGame). Zastanawiam się od pewnego czasu nad jednym zagadnieniem, przykładowo, flota jest wysyłana ustawiany jest czas kiedy ma powrócić, jak wykonać skrypt kiedy ten czas będzie mniejszy bądź równy aktualnemu (Czyli jak flota powróci). Flota musi powrócić (dodać surowce, flotę na planetę itp) nawet jak żaden z użytkowników się nie zaloguje (atakujący,obrońca) - jedyne rozwiązanie co przychodzi mi na myśl to jest cron i sprawdzanie co np. minute czy flota już nie powróciła - na każdym użytkowniku - macie może jakieś inne pomysły?
-------------------- Nikt nie ma dostatecznie dobrej pamięci, aby kłamać zawsze z powodzeniem. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak, jak user się zaloguje, sprawdzasz czy flota wróciła, jak tak to doliczasz to co chcesz i już.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 29 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2008 Skąd: Częstochowa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Myślałem nad tym. Ale pomyśl, wysyłam flotę na kogoś (całą) zbieram surowce jemu i wracam do siebie. Ja się nie zalogowałem jeszcze, osoba którą atakuję też nie, więc flota mi się nie dodała - ktoś mnie atakuje słabym oddziałem i zabiera surowce - bo byłem bez obrony. Jedyna możliwośc to cron, albo jakiś program wewnętrzny na serwerze co by to sprawdzał na bierząco. Może ktoś ma jakieś propozycje, rozwiązania, może coś pominąłem?
-------------------- Nikt nie ma dostatecznie dobrej pamięci, aby kłamać zawsze z powodzeniem. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Masz to trochę źle rozplanowane. Floto będziesz dodawał na kazdą interakcję z danym userem. Czyli jak ktoś będzie ciebie atakował, sprawdzi czy nie powinno dodać Ci surków itd.
Wiecej pomyślunku. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 120 Pomógł: 12 Dołączył: 9.10.2008 Skąd: Tricity.Rumia() Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Temat był juz na forum dawno temu :] Dyskutujacy doszli do wniosku że tego typu apliakacjie na 100% nie są czasu rzeczywistego. Tak jak koledzy mówią masz np
a odpowiadając na pytanie w temacie: CRON Ten post edytował pinochet 16.01.2009, 17:11:29 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 11:40 |