![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 123 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2003 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam! Mam kilka problemów ze skryptem juz nie moge sobie porawdzic może znajdzie sie ktoś kto mi pomoże
![]() - jesli skrypt zostanie wykonany to pokazuje mi wszytkie tury oprocz osatniej, poprostru nie zostaje wyswietlona. - Czy można jakimś leprzym sposobem wyliczyc szanse trafienia potwora lub postaci bo tak jak mam anpsiane nie zabardzo się sprawdza i nie dziła prawidłowo.
Z góry dzięki za pomoc Tomek |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 26 Pomógł: 0 Dołączył: 17.12.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie zabardzo rozumie o co ci chodzi z pierwszym pytaniem ale na drugi moge ci pomóc:
Sproboj zrobic funkcje rand() z liczbami np.10000 i 99999. Następnie postaw warunek, jesli liczba ta jest podzielna przez[liczba pkt. ataku - liczba pkt obrony] to rob to...(czyli tam dalej co ma byc...) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 92 Pomógł: 0 Dołączył: 17.04.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
1.) Troche pozmieniałem kolejność, dodałem coś od siebie.
Zmienione miejsca oznaczone są komentem. Mała uwaga: powinieneś najpierw zmieniać wartość a potem je wypisywać. Z tego co zrozumiałem z twojego warunku potwór żyje dopuki jego hp nie jest na minusie.
-Walka jest najpierw, gdyż wyświetlał sie wynik a potem była kolejna tura, ktoś miał potem hp na minusie i sie nie spełnił warunek for - Jeśli ktoś kogoś zabije, chyba nie chciałbyś widzieć hp -1/50? Zamieniłem za "Zginął". Wtedy pętla wykonuje się ostatni raz. 2.) Wykorzystaj liczbe sekund od 1.01.1970 0:00:00 time() ![]() (nie uwzględniłem tego w podanym kodzie ) 3.) Możesz zamiast <?php echo $zmienna ?> używać <?=$zmienna?>. Będzie ten sam wynik. (tego też nie pozmieniałem, jak chcesz to sobie zmień ![]() 4.) Zapomniałem ... ![]() Ah tak przypomniałem sobie... Ten "powór" to był specjalnie? Ten post edytował matrach 25.04.2006, 22:54:41 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 123 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2003 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dziękuje bardzo za pomoc ale nadal jeszcze bym musial zmienic sznse trafienia poniewaz jak potworowi przypisze 800 obrony a ja mam 87 ataku ( tak dla przykladu) to i tak ja wiecej trafiam od niego ;/ a nie powinienem w niego wogule trafiac zna ktos jakomś leprza metodie na obliczenie tego?
P.S. Ten powór przypadkowo wyszedl ![]() Ten post edytował tumeks 26.04.2006, 10:33:55 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 92 Pomógł: 0 Dołączył: 17.04.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Po niedługim kombinowaniu doszedłem do ciekawego algorytmu:
Myśle że chyba będziesz musiał podnieść poprzeczkę trafienia Oczywiście mam nadzieje że wartośći obrony lub ataku nie będą na minusie... Bo wtedy raczej będzie ciężko trafić... Ten post edytował matrach 27.04.2006, 23:19:58 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 123 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2003 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dzięki za wszytko włąśnie dałem wersje BETA (http://knights.fanfilled.com/) Zapraszam do testowania szczególnie systemu walki ;].
Pozdro |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 402 Pomógł: 0 Dołączył: 20.01.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
tka technicznie: zamiast "wiek" daj "rok urodzenia"...
jeezu... i znowu te "mroczne elfy" <żyg> -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 12:54 |