Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nauka dwóch języków: PHP i C++
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Evinek
Witam.

Zastanawiam się nad nauką C++ ponieważ kręci mnie bardzo tworzenie gier. Coś tam skrobnąłem tego języka lecz nawet nie zabrałem się za programowanie obiektowe.
I jak myślicie czy warto się uczyć C++ razem z PHP czy lepiej pozostać przy jednym języku?
Myślę sobie, że PHP bym uczył się dla hobby + jakieś malutkie zarobki, a C++ zawodowo + oczywiście domowe projekty (jestem w technikum informatycznym).
PHP potrafię podstawy. Nie wiem czy moje umiejętności nadają się na coś powyżej podstawowego ponieważ umiem stworzyć coś małego, a aktualnie pracuje nad CMS'em dla pewnego Klubu Osiedlowego lecz nic większego nie stworzyłem.
Dodam również, że tworzenie stron również mnie kręci - tak samo jak tworzenie gier. Myślę, że za bardzo chce wszystko umieć i nic nie umiem przez to. I również wszystko chce mieć idealne - tworząc stronę od razu chce mieć zabezpieczoną na maksa (czasami siedzę nawet 2h nad samym logowaniem myśląc nad optymalizacją i zabezpieczeniami).
Macie jakieś dla mnie rady jak mogę zacząć się szkolić w tym PHP i jak polecicie dwa języki to w tych dwóch językach?

Pozdrawiam, Paweł.

P.S. Pewnie coś nie jasno napisałem lecz czytając to nawet 5 razy wszystko mi pasuje (po dniu wyjdzie szydło z worka).
Lorum3
Mówi się, że robiąc dwie rzeczy na raz, żadnej nie robisz wystarczająco dobrze. Sam wywnioskuj sobie coś z tych słów.

Wydaje mi się, że to podstawowy dylemat początkujących programistów. Osobiście uważam, że lepiej skupić się na jednej specjalizacji.
Fifi209
Naucz się ASP .NET jak chcesz dobrze zarabiać, C#, C++, C wink.gif PHP możesz odstawić.
Niktoś
Cytat
Naucz się ASP .NET jak chcesz dobrze zarabiać, C#, C++, C wink.gif PHP możesz odstawić.