Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Co kodzić ?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Dominator
Już z dobre parę miesięcy nie robiłem większego projektu, zatem co napisać ? Jakieś pomysły macie ?
Spawnm
A co umiesz napisać? ;]
Gra, strona miłośników truskawek, crm, erm.
Dominator
Gier nie umiem, to jest na szerszą skalę biggrin.gif
Mam 15 lat, jeden duży projekt jaki napisałem to (jako jedna całość):
- rejestracja i logowanie
- użytkownik zaprasza użytkownika, za co dostaje X punktów
- top10 zapraszających
- rozbudowany panel admina (banowanie, ostrzeżenia, takie tam pierdy biggrin.gif)
- rozbudowane przypomnienie hasła
- zamawianie produktów ze sklepu za punkty zdobyte za zaproszone osoby
- sprawdzanie stanu zamówionej rzeczy (wysłano/anulowano)

W tym wszystkim było jeszcze wiele, ale to wiele funkcjonalności (lecz zapomniałem jakie, to było dawno temu). Także więc nie jestem laikiem w PHP, umiem napisać coś sensownego.
binprogrammer
System zamówień, coś ala sklep albo coś do zarządzania hurtownią ... przyda ci sie moze kiedys

albo ja to bym jakis system bankowy w php napisal haha.gif
prowseed
Cytat(Dominator @ 22.09.2012, 23:12:38 ) *

Jak nie spróbujesz, to całe życie będziesz mówił, że nie umiesz.
Napisałeś system zapraszania, gdzie uzytkownik dostaje x punktow. Teraz zastanow sie jak dzialaja mechanizmy w prostych grach rpg... Tak, wlasnie- podobnie. No to go : )
Dominator
No dobra, jakoś to ogarnę smile.gif Dzięki za pocieszenie.
Ale tak w ogóle to gry = flash, a flasha nie umiem.
Wiem, że jest biblioteka spritely w jQuery, ale musiałbym zapytania ajaxowe do bazy danych przesyłać i miałbym obciążenie serwera niepotrzebnymi ajaxami.
Szymciosek
Czemu gry = flash ?
Przecież są gry typu Bitefight czy innego tego typu, działające w przeglądarkach i to nie potrzebuje flasha.

Do tego przecież teraz HTML się rozwija i już gdzieś można było zobaczyć gry typu tower defence napisaną w HTML
adolek17
Cytat(Dominator @ 22.09.2012, 23:12:38 ) *