Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: GG numer kogoś bdb w php
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
<?php?>
Witajcie czy móg ktoś kto umie bdb php podać swój numer gg. Bo ja jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o php a niechce za każdym razem gdy coś mi niewychodzi zaśmiecać forum mojimi durnymi postami.
BzikOS
I sądzisz, że ktoś kto się zna bdb na php, a więc zapewne b. zajęty - bedzie chciał jeszcze być zasypywany durnymi pytaniami na GG? smile.gif Optymista.
spenalzo
Jasssne biggrin.gif Już podaje, mój to numer 666 aaevil.gif
<?php?>
;( 666 nie działa ;(
itsme
prawda jest taka ze na podstawiwe roznych kursow i pomocy uczysz sie php do tego trzeba jeszcze siedziec i ccwiczyc walczyc

forum.php.pl pomaga w konkretnych problemach i nie uzyskasz tu pomocy typu ONLINE
menic
Cytat
forum.php.pl pomaga w konkretnych problemach i nie uzyskasz tu pomocy typu ONLINE
Ale teraz juz sie prawie teką uzyskuje winksmiley.jpg
Sh4dow
Jedyną szansa jest kanał irca, jesli ruszy ponownie, tam (jesli nie bedziesz przesadzał) bedziesz czasami otrzymywał odpowiedzi. zazwyczaj w postaci linku http://www.google.pl. Od czasu do czasu znajdziesz link do manuala, a juz w extremalnych sytuacjach otrzymasz jakis skrawek kodu.
Ale musisz poczekac az irc ruszy.

btw. kiedy bedzie planowany new start irca? Jakis przyblizony okres czasowy. tydzien, miesiac, kwartal, rok, dekada ? biggrin.gif
menic
epoka laugh.gif
scanner
Czekamy na nowy serwer (hardware) tylko dla potrzeb serwisów:
php.pl
forum.php.pl
dev.php.pl
irc.php.pl
*.php.pl

Maszyna jest w drodze, trzeba ją skonfigurowac, zabezpieczyć, przenieść istniejące już mechanizmy i przywrócić działalność tych nieaktywnych.
Sh4dow
ja jestem cierpliwy czlowiek i bede cierpliwie czekal smile.gif
A tak wogole to sie sktesknilem za wami misiaki, tak bez irca to dziwnie strasznie biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.