Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne]Domena i Hosting co dalej ?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Szymek36
Witam jestem tutaj pierwszy raz i potrzebuje pomocy bo od strony informatyki jestem laikiem wiec prosze o wyrozumiałość.

Wiec mój problem polega na tym że zakupiłem domene ( lolo.com ) na stronie nazwa.pl , a hosting na netmark.pl. I teraz to co mi sie udało zrobić to zalogowałem sie na konto strony nazwa.pl tam gdzie jest domena i wpisałem dnsy z hostingu.A hosting ma domene głowna pisana (lolo.com). Wchodze na ftp i w katalogu publick_html wgrałem sobie pakiet opencarta. Wchodze do Mozilli i wpisuje na pasku www.lolo.com/install i co mi wyskakuje ;/ "Firefox wykrył, że serwer przekierowuje żądanie tego zasobu w sposób uniemożliwiający jego ukończenie." O co w tym chodzi.questionmark.gif

P.S

A i jeszcze jedno zapomniałbym dodać że w działach "Domeny Podpięte" nic nie dodawałem w opcji "Domeny Zaparkowane" probowalem dodać domene czyli --> lolo.com wyskakuje mi błąd (Wystąpił problem podczas tworzenia domena zaparkowana. Pokaz Szczegóły) i w "Przekierowania" też nic nie dodawałem.

Jeśli jest coś źle zrobione to proszę o wskazówki co zrobiłęm źle i jak najszybciej i najłatwiej zrobić tak aby domena "lolo.com" była moją strona www.

Czekam na pomysły i pomocne mi odpowiedzi smile.gif
ixpack
TUCOWS potrzebuje do 48 godzin na "zmianę" danych. Jakie dane dns wpisujesz dla domeny? Jedynie co musisz wpisać to minimum 2 "nameservers" - mają najczęściej postać: nsblabla.com
Po tym zabiegu powinieneś zaparkować/przypisać domenę u siebie na serwerze. Nie wiem jak to na dzielonych hostingach, ale na dedyku ustawiasz BIND DNS - strefy dns i śmiga... Na dzielonym powinno być o wiele łatwiej - parkujesz i powinno działać.

Specyficzne dla dostawcy problemy: z nimi powinieneś uderzać na forum dostawcy hostingu/do niego - pomoc techniczna etc.
To jest forum PHP wink.gif
Szymek36