Mam baze dodatki_mieszkaniowe. Struktura wygląda tak:
URZEDNICY
id_urzednika
imie_u
nazwisko_u
login_u
haslo_u
status_admin (enum- U,A)
data_hasla
PETENCI
id_petenta
imie_p
nazwisko_p
ulica_p
nr_dom_p
nr_lok_p
miejscowosc_p
WNIOSKI
id_wniosku
sygnatura
id_petenta
id_urzednika
data_wplyniecia
kryt_powierzchni (enum- T,N)
dochod
liczba_mieszkancow
DODATKI
id_dodatku
id_wniosku
data_roz_dodatku
data_zak_dodatku
id_rodz_dodatku
RODZAJE_DODATKOW
id_rodz_dodatku
nazwa_rodz
Muszę ją przerobić tak, aby każde zapytanie urzednika o dane petenta czy wpis nowego petena były udokumentowane - przez jakiego urzędnika i kiedy.
Mam kilka pomysłów ale nie wiem który będzie lepszy:1)Dodać pola data i id urzednika do PETENTOW;2) stworzyć nową tabele DOSTEP_DO_DANYCH z kolumnami id_urzednika, id_petenta, data_dostepu;3)albo ładować to wszystko funkcją do imiennego pliku petenat za każdym razem gdy się coś będzie działo.
Co proponujecie?