Cytat(thek @ 28.07.2010, 13:25:56 )

W JAVA z moich zabaw wynika jednak, że robienie GUI to czasem droga przez mękę, niezależnie czy używasz awt czy swinga.
Tyle, że wszędzie jest mniej więcej to samo. Sygnały i sloty, listenery w javie, delegaty w C# to wszystko jeden pies, zwykła implementacja wzorca obserwatora. Co mnie w Swingu wkurzało to róźnice między platformami, chocby lepsza implementacja i zachowanie widgetow pod windowsem niż linuksem.
Cytat(thek @ 28.07.2010, 13:25:56 )

Aczkolwiek podobieństwo wspomnianych 3 języków faktycznie sprawia, że jeśli ktoś zna jeden z nich to nie powinien mieć większych problemów z pozostałymi. Jednak jakoś preferuję rozwiązania C-based jako dla mnie bardziej naturalne.
Taa, jak masz czas się z tym bawić 3x dłużej. Zabawa z UB, błędami związanymi z ręcznym zarządzaniem pamięcią, synchronizacją wątków, z rozlazła składnią z kosmosu dla czegokolwiek wykraczającego poza "if", czy nawet brak ORMa

Poważnie, o ile nie piszesz jakiejś symulacji czasu rzeczywistego czy innego raytracera to bym omijał C++. No chyba, że lubisz walke, a nie skupianie się na logice aplikacji. Naprawdę proponuje napisać to w jakimś języku skryptowym, ewentualnie w czymś z naszej epoki, a zaoszczędzony czas poświęcić na zabawy z córką.