Ociu
15.04.2007, 09:08:40
Pewnego dnia każdy mężczyzna stwierdza, że czas usamodzielnić się i przestać korzystać z konta rodziców. Tak stwierdziłem dzisiaj, znaczy właściwie wczoraj.
Poczytałem trochę i wyodrębniłem Inteligo i mBank.
Co był chciał od banku?
Jak dostane przelew to sms.
Karta dość nie droga
Nie znam się na bankach, nie interesuje mnie to. Macie konta w tych bankach ?Prosił bym o jakąś fajną charakterystykę, która pomoże mi wybrać.
Dzięki z góry

Wojtek.
Sedziwoj
15.04.2007, 09:11:02
Co do SMS'ów to ja kiedyś w PKO bp miałem i potrafiły po tygodniu od przelewu dojść...
Może to poprawili ale nie wiem, bo po takich opóźnieniach wyłączyłem tą usługę.
Sokal
15.04.2007, 09:14:22
Sedziwoj
15.04.2007, 09:23:04
Sokal a kiedy to zostało napisane, bo zauważyłem że karty są z 2005...
(nie czytałem samego artykułu)
Crozin
15.04.2007, 09:38:03
Moli
15.04.2007, 09:40:55
Ja mam konto w inteligo i jestem zadowolony. Bankomaty są prawie wszędzie, za kartę zapłaciłem chyba 5zł, mam dostęp przez internet i telefon do konta. Z usług mbanku nie korzystam, ale znam kilka osób co mają i też chwalą sobie. Jedyne utrudnienie to mniejsza ilość bankomatów, ale jeśli masz blisko gdzieś to niema problemu
Sokal
15.04.2007, 10:04:44
@SedziwojListopad 2006
athabus
15.04.2007, 10:24:18
Generalnie wydaje mi się, że mbank jest tańszy natomiast inteligo oferuje więcej "bajerów" typu powiadamianie itp. Ja osobiście zdecydowałem się na mBank i jestem bardzo zadowolony - mam tam konto osobiste oraz firmowe. Duży plus dla banku za standardy obsługi klienta - po prostu szybko, sprawnie i miło. Jest to jedna z naprawdę niewielu firm, dla których mam pełne zaufanie i szacunek. Wszystko można załatwić samodzielnie przez stronę, ewentualnie sporadycznie przez infolinię - gdzie obsługa jest o dziwo bardzo kompetentna i skora do pomocy.