Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Anty multiaccount
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Michu
Witam. Staram się zrobić skrypt który informowałby administratora o kontach na serwisie działających z jednego komputera. Ale jako że jestem zielony z zakresu identyfikowania komputerów, chciałbym aby ktoś wytłumaczył mi mechanizm działania takiego skryptu przy założeniu że właściciel ma zmienne ip i przed zalogowaniem się na inne konto zmienia swoje ip.
darthblue
O ile wiem to musisz sie posluzyc zmienna
  1. <?php
  2. $REMOTE_ADDR
  3. ?>

ktora zawiera chyba dres ip odwiedzajacego... Mozna go nastepnie zapisac w bazie danych lub w pliku tekstowym na serwerze. 2061 masz przyklad jak to zrobic do pliku
nowotny
Cytat(darthblue @ 5.03.2008, 16:01:32 ) *
O ile wiem to musisz sie posluzyc zmienna
  1. <?php
  2. $REMOTE_ADDR
  3. ?>

ktora zawiera chyba dres ip odwiedzajacego...

... i która nie zadziała na porządnie skonfigurowanym serwerze z wyłączonymi register_globals... poza tym czytaj ze zrozumieniem... przecież OP napisał że IP się zmienia za każdym razem... :/

Michu: zakładając że user używa jednej przeglądarki możesz mu zaserwować ciacho i potem je sprawdzać... innego sposobu przy zmiennym IP raczej nie znajdziesz... równie dobrze możesz zainwestować we wróżkę... biggrin.gif
darthblue
Czy ip sie zmienia to zalezy jaki mamy dostep do internetu, jak mamy kompa w sieci to wszystko idzie przez jedna bramke ktora nadaje ip zewnetrzny taki sam dla wszystkich kompow w sieci i sie on nie zmienia, natomiast jak ktos ma neostrade i podobne to owszem zmienia sie po kazdym nowym polaczeniu z siecia... Pomysl z ciachem dobry o ile wiesz jak sie wysyla cookies, ale to latwe
Michu
Ciacha umiem zakładać, no problema.
Ale szczerze mówiąc to ciacha odrzuciłem jeszcze przed utworzeniem tematu. Już tłumaczę dlaczego.