Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][PHP][CSS]IE - brak obrazków i menu CSS-3
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
elidabilard
Witam.
Zrobiłem stronkę klubu bilardowego Elida. W Chrome, FF działa dobrze, natomiast w IE .... dramat. Na localhost działa dobrze, po wrzuceniu na serwer - koszmar. Przeczytałem chyba wszystkie porady dotyczące IE i nic. Jestem mocno początkujący więc proszę o duuuuużo cierpliwości i wyrozumiałości.
Piotr
b4rt3kk
Hmm, strona internetowa to wizytówka firmy, czasem warto wydać te kilkaset zł na porządnego grafika i programistę, niż zrazić do siebie klienta. Dopasowanie kodu pod wszystkie przeglądarki to nie jest kwestia kilku minut. Poza tym zablokowałeś prawy przycisk myszy? W jakim celu?
elidabilard
Prawy przycisk za momencik odblokuję, a co do grafików i programistów - chciałbym zrobić tą stronę sam dla własnego poczucia wartości. Pokazałem stronkę (nową i starą) kilku znajomym - nowa podoba się zdecydowanie bardziej. I nie są to opinie z "dobrego serca". Wracając do głównego problemu. Jak sobie z tym poradzić?
b4rt3kk
Nie wiem, bo nie widzę źródła strony. smile.gif
elidabilard
Już odblokowane.
b4rt3kk
Względem innych przeglądarek IE ma rozbieżności w paddingach i marginach, trzeba to umiejętnie dopasować. Widziałem, że masz ustawione dla #menu - overflow: hidden, prawdopodobnie menu znajduje się poza widocznym blokiem.
elidabilard
Z niewidocznym menu jakoś poradziłem, IE chyba nie widzi ujemnych marginesów. Dodałem do LOGA float, wywaliłem dla menu ujemny margines i już się pojawiło. Tylko co zrobić z obrazkami.
b4rt3kk
Nie wiem, czy dobrze patrzę, ale chyba #srodek-index jest elementem nadrzędnym dla slidera? Nadaj mu w css position: relative; natomiast sliderowi (chyba #slider-index jest blokiem w którym mieści się cały slider) position: absolute; top: 0px; left: 0px;
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.