Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wyszukiwarka zaawansowana
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
sandei
Witam wszystkich forumowiczów.
Od razu przepraszam za drugi temat, ale już dostałem link z aktywacją konta i mogę w takiej formie napisać temat, żeby nikt później nie mówił, że mam zrobić konto. smile.gif
Jestem początkującym użytkownikiem php.
Robię stronę pewnej osobie i potrzebuje wyszukiwarkę do niej.
I tutaj cały problem. Nie potrafię zrobić takiej wyszukiwarki jaka jest na http://www.autofelgi.pl/index.php
Tam po wpisaniu kriteriów szukania, wyświetlane są wyniki po ok. 10 na stronie.
Czy ktoś potrafi mi pomóc i opisać jak takie "cacko" zrobić ? Z góry bardzo dziękuję wszystkim starającym się pomóc. smile.gif winksmiley.gif
hwao
  1. SELECT * FROM `auta` WHERE `auto` = '$_POST['auto']' AND `felgi` = '$_POST['felgi']' AND `sruby' = '$_POST['sruby']'

Oczywiscie całość nalezy odpowiednio zabezpieczyc (filtracja danych).

No i dodac Stronicowanie - http://phpedia.pl/wiki/Stronicowanie
sandei
Może to trochę dziwnie zabrzmi, ale co muszę oprócz wyżej wymienionych rzeczy zrobić ? smile.gif
A może ktoś mógłby to za mnie zrobić ? :roll2:
Cysiaczek
Jasne laugh.gif umieść w dziale praca oferowana. To jest forum do nauki i pomocy przy niej, a nie rynek niewolników biggrin.gif .
Hwao podał Ci zapytanie SQL - wywołaj je np. z poziomu skryptu php, przetwórz i wyświetl.
Informacje o sposobach operowania na bazie danych za pomocą php znajdziesz tutaj

Pozdrawiam.
sandei
Cysiaczek troche źle mnie zrozumiałeś. Ja poprostu nie wiem jak to zrobić. I licze na pomoc a nie wykorzystywanie kogokolwiek.

Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć krok po kroku ? smile.gif Chodziło by mi o wszystko od początku. Przepraszam, że jestem troche natrętny, ale robię stronę "szefowi" i chciałbym, żeby wszystko działało. smile.gif
hwao
Dobra nie bede pisał zbednych komentarzy winksmiley.jpg

1. Tworzysz formularz
- pole auto
- pole felgi
- pole sruby