![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 316 Pomógł: 36 Dołączył: 2.04.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak w temacie - obrazki wstrzykiwane do elementu canvas zostają rozciągnięte bez żadnej ingerencji z mojej strony (kod mootools):
Problemem jest rozmiar elementu canvas - jeśli nie zostanie ostylowany, obrazki nie skalują się. Jednak chciałbym aby przybrał on określony rozmiar. Nadawanie obrazkom z góry narzuconych rozmiarów odpada, ponieważ każdy ma inny rozmiar. Widzicie jakieś wyjście z tej sytuacji? No więc znalazłem odpowiedź - kiedy wymiary canvas nada się poprzez css, obrazy zostają przeskalowane, kiedy natomiast do elementu canvas dodamy atrybuty, np.
wszystko gra. Dziwne to, bo w końcu po to jest css, żeby jedno oddzielić od drugiego, ale cóż... Mam nadzieję, że komuś to pomoże. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A to w css nie da się już ustawić width i height ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 15 467 Pomógł: 1451 Dołączył: 25.04.2005 Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów ![]() |
Da się, ale canvas jest na tyle specyficznym obiektem, że dzieją się m.in. cyrki, jak ten wspomniany, jeśli nie nadasz wymiarów bezpośrednio w atrybutach.
Zresztą, nie widzę sensu nadawania wymiarów via CSS, skoro płótno jest i tak obsługiwane przez JS (semantycznie, powinien być dodawany dynamicznie, przez skrypt). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 25.08.2025 - 16:50 |