Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [javascript] rozpoznanie, walka
asidro
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 32
Pomógł: 1
Dołączył: 24.07.2010

Ostrzeżenie: (30%)
XX---


[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1.  
  2. var health2 = 100; ///poziom zycia 2playera///
  3.  
  4.  
  5. function infap() ///funkcja karty infantry///
  6. {
  7. if(health2 <= 100 && health2 >=5)
  8. {
  9. health2 -= 5;
  10. document.getElementById("zdrowie2").innerHTML = health2;
  11. }
  12. else if(health2 <= 5)
  13. {
  14. health2 = 0;
  15. document.getElementById("zdrowie2").innerHTML = health2;
  16. }
  17. }
  18.  
  19.  
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext



[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1.  
  2. function fight()
  3. {
  4. if ($('div#kartawalka1 img.infa1').length>0) //* rozpoznanie karty playera po przeniesieniu*//
  5. {
  6. $('.change').removeAttr("disabled");
  7.  
  8.  
  9. $('div#kartawalka1').empty();
  10. infap(); //*wywolanie funkcji*//
  11. }
  12. else if($('div#kartawalka1 img.tank1').length>0)
  13. {
  14. $('.change').removeAttr("disabled");
  15. odblokuse();
  16.  
  17. $('div#kartawalka1').empty();
  18. tankp();
  19. }
  20. else if($('div#kartawalka1 img.bomber1').length>0)
  21. {
  22. $('.change').removeAttr("disabled");
  23. odblokuse();
  24.  
  25.  
  26. $('div#kartawalka1').empty();
  27. bomberp();
  28. }
  29.  
  30. [...]
  31. else if ($('div#kartawalka2 img.infa5').length>0) //*rozpoznanie karty przeciwnika*//
  32. {
  33.  
  34. slot5();
  35. $('div#kartawalka2').empty();
  36.  
  37. $('.drawopp').removeAttr("disabled");
  38.  
  39.  
  40. }
  41. else if ($('div#kartawalka2 img.tank5').length>0)
  42. {
  43.  
  44. slot5();
  45. $('div#kartawalka2').empty();
  46.  
  47. $('.drawopp').removeAttr("disabled");
  48.  
  49.  
  50. }
  51.  
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext


No i teraz nie wiem jak zadeklarować zmienne itd. żeby to wszystko logicznie współgrało. Jeżeli zrobie warunki dla kart gracza to wszystko działa ok i health2(przeciwnik) się zmienia ale gdy wszystko razem połącze to nie uzyskuje zamierzonego efektu na tej samej zasadzie. Mam nadzieje ze mnie zrozumiecie, jesli nie to wyjasnie bardziej szczegółowo.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 8.10.2025 - 11:07