var health2 = 100; ///poziom zycia 2playera///
function infap() ///funkcja karty infantry///
{
if(health2 <= 100 && health2 >=5)
{
health2 -= 5;
document.getElementById("zdrowie2").innerHTML = health2;
}
else if(health2 <= 5)
{
health2 = 0;
document.getElementById("zdrowie2").innerHTML = health2;
}
}
function fight()
{
if ($('div#kartawalka1 img.infa1').length>0) //* rozpoznanie karty playera po przeniesieniu*//
{
$('.change').removeAttr("disabled");
$('div#kartawalka1').empty();
infap(); //*wywolanie funkcji*//
}
else if($('div#kartawalka1 img.tank1').length>0)
{
$('.change').removeAttr("disabled");
odblokuse();
$('div#kartawalka1').empty();
tankp();
}
else if($('div#kartawalka1 img.bomber1').length>0)
{
$('.change').removeAttr("disabled");
odblokuse();
$('div#kartawalka1').empty();
bomberp();
}
[...]
else if ($('div#kartawalka2 img.infa5').length>0) //*rozpoznanie karty przeciwnika*//
{
slot5();
$('div#kartawalka2').empty();
$('.drawopp').removeAttr("disabled");
}
else if ($('div#kartawalka2 img.tank5').length>0)
{
slot5();
$('div#kartawalka2').empty();
$('.drawopp').removeAttr("disabled");
}
No i teraz nie wiem jak zadeklarować zmienne itd. żeby to wszystko logicznie współgrało. Jeżeli zrobie warunki dla kart gracza to wszystko działa ok i health2(przeciwnik) się zmienia ale gdy wszystko razem połącze to nie uzyskuje zamierzonego efektu na tej samej zasadzie. Mam nadzieje ze mnie zrozumiecie, jesli nie to wyjasnie bardziej szczegółowo.