![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 6 072 Pomógł: 861 Dołączył: 10.12.2003 Skąd: Dąbrowa Górnicza ![]() |
Witam,
mam pewien problem z Mozilla Thunderbird. Podczas uruchamiania otrzymuję komunikat: Cytat Program Thunderbird został już uruchomiony, ale nie odpowiada. Aby otworzyć nowe okno, należy najpierw zakończyć istniejący proces programu Thunderbird lub uruchomic ponownie system. i mam możliwość jedynie kliknięcia "Ok". Sęk w tym, że w procesach nie widzę Thunderbirda. Przy wyświetlaniu komunikatu jest (thunderbird.exe), natomiast bo jego zamknięciu nie ma. Restart komputera nie przynosi efektu. Próbowałem również odinstalowac i zainstalowac program na nowo - również bez skutku. Jeśli ktoś wiedziałby o co chodzi to prosiłbym o pomoc. pion |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 04:26 |