Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 398 Pomógł: 10 Dołączył: 24.11.2004 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%)
|
Niedługo kończę kontrakt w USA i wracam do Polski. Firma w której pracuję chce kontynuowac współpracę w związku z czym mam kilka pytań.
1. W jaki sposób najlepiej rozliczac się z ZUS i Urzędem Podatkowym? 2. Czy muszę otwierac działalnośc gospodarczą czy mogę pracowac jako osoba wykonująca wolny zawód? 3. Co jest dowodem na wykonanie usługi i czy faktura w języku angielskim wystarczy? 4. Co mogę odliczac od podatku pracując w domu? Czy abonament telefoniczny czy internetowy też wlicza się w koszta uzyskania przychodu? Może ktoś z Was miał już podobny problem, proszę o sugestie. |
|
|
|
NoiseMc Wykonywanie zleceń dla firmy zza granicy 29.05.2008, 00:13:37
itsme takie i inne pytania nalezy zadac kancelarii podat... 29.05.2008, 10:30:41
zzeus Też by mnie interesowały odpowiedzi na te pytania,... 31.05.2008, 11:25:10
kris2 1. Najlepiej przez księgowego bo podatki są tak po... 3.06.2008, 17:48:12
NoiseMc Kris bardzo mi pomogles zwlaszcza podpowiadajac ze... 4.06.2008, 01:30:26 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 21.12.2025 - 01:06 |