![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 26 Pomógł: 0 Dołączył: 25.01.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Potrzebuje skrypt, który rozpozna czy aktualnie trawa gra (StarCraft) na komputerze kumpla. Ta gra korzysta z portów od 6112 do 6119, wysyłam na nie jakieś zapytanie, ale nic. Co może być źle ewentualnie jak mogę inaczej sprawdzić czy teraz on gra. Z góry dziękuje [php:1:db7b7802fb]<?php /********** config **********/ $host = '192.168.1.11'; $port = '6112'; /****************************/ echo $host.":".$port."<BR>n"; /****************************/ $fp = fsockopen($host, $port, $errno, $errstr, 10); if(!$fp) { echo "Problem z polaczeniem: $errno - $errstr<BR>n"; } else { fwrite($fp, "Helon"); if(!$data = fread($fp, 5)) { echo "Polaczenie nieoczekiwanie zamkniete<BR>n"; } else { print_r($data); } } ?>[/php:1:db7b7802fb] -------------------- -=[ misiek ]=-
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 2 335 Pomógł: 6 Dołączył: 7.03.2002 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat [php:1:a9673cac75]...
fwrite($fp, "Helon"); ...[/php:1:a9673cac75] Czy to jest poprawne zapytanie ? Poza tym wydaje mi sie, ze chyba chodzi o Hello ![]() [php:1:a9673cac75]... fwrite($fp, "Hellorn"); ...[/php:1:a9673cac75] |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 26 Pomógł: 0 Dołączył: 25.01.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
wysłałem cokolwiek tak by się dowiedzieć czy w ogóle coś odpowie, ale null
-------------------- -=[ misiek ]=-
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 2 335 Pomógł: 6 Dołączył: 7.03.2002 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat wysłałem cokolwiek tak by się dowiedzieć czy w ogóle coś odpowie, ale null
Aby odpowiedzialo musisz wyslac cos co serwer zrozumie. Poszukaj moze na googlach jest dokumentacja protokolu StarCrafta. Albo najlepiej odpal sniffera (polecam Ethereal) i zobacz jakie dane sa wysylane. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 141 Pomógł: 0 Dołączył: 24.07.2003 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
a koniecznie musisz to robic przez mechanizm w php? Czy moze inne rozwiazanie tez Cie interesuje.
BTW#1 StarCraft uzywa tylko portu 6112 na TCP;) BTW#2 Badz pewien ze twoj kolega na swoim PCecie nie moze byc serverem gry chyba ze zrobiles mu PREROUTING. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 26 Pomógł: 0 Dołączył: 25.01.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zrobiłem sobie skrypt do przekierowywania portów na serwerze.
W SC nie da się ustalić na jakim porcie ma działać gra. Więc jak jednemu przekieruje port to drugi ma lipę i nie może zakładać gry. Wpadłem na pomysł, że będą sami przekierowywać sobie port jak bedą chcieli założyć grę, ale jak jeden już gra, a ten drugi umyśli sobie w tej chwili zagrać. Skrypt miałby wykrywać czy w tej chwili toczy się gra jak tak to niepozwolić na na przekierowanie. -------------------- -=[ misiek ]=-
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 141 Pomógł: 0 Dołączył: 24.07.2003 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
uroki passive connection. Szczerze mowiac jedynym rozwiazaniem ( wedlug mnie ) jest utorowanie drugiego interfejsu zewnetrznego ( czytaj wykupienia kolejnego lacza
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 24.07.2025 - 15:32 |