Joł, joł. Robię w JS grę w pokera. Skrypt wygląda na razie tak:
karty = new Array();
karty[0] = 'as_pik';
karty[1] = 'as_trefl';
karty[2] = 'as_karo';
karty[3] = 'as_kier';
karty[4] = 'krol_pik';
karty[5] = 'krol_trefl';
karty[6] = 'krol_karo';
karty[7] = 'krol_kier';
karty[8] = 'dama_pik';
karty[9] = 'dama_trefl';
karty[10] = 'dama_karo';
karty[11] = 'dama_kier';
karty[12] = 'jop_pik';
karty[13] = 'jop_trefl';
karty[14] = 'jop_karo';
karty[15] = 'jop_kier';
karty[16] = '10_pik';
karty[17] = '10_trefl';
karty[18] = '10_karo';
karty[19] = '10_kier';
karty[20] = '9_pik';
karty[21] = '9_trefl';
karty[22] = '9_karo';
karty[23] = '9_kier';
function rozdaj() {
for (i=0;i<5;i++) {
karta = Math.floor(Math.random() * 23) +1;
karty_gracz = new Array();
karty_gracz[i] = karty[karta];
karty.splice(karta, 1);
}
pokaz_karty();
}
function pokaz_karty() {
for (i=0;i<5;i++) {
document.getElementById("karty").innerHTML += "<br>"+karty_gracz[i];
}
}
<body onLoad="rozdaj();">
Kasa: 1000
<a href="javascript:wchodze();">Wchodz
ę</a><br>
Przy włączeniu strony, uruchamiana jest funkcja rozdająca karty użytkownikowi (rozdaj()

. I teraz problem jest taki, że kiedy wyświetla te karty (funkcją pokaz_karty()

zamiast pierwszych czterech kart pokazuje "undefined", natomiast piąta działa w 80% (tak na oko) przypadków, w pozostałych też jest "undefined". I zwracam się do Was z pytaniem: co się dzieje się?
Ten post edytował Glarden 8.05.2008, 14:21:15