![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 340 Pomógł: 2 Dołączył: 25.12.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam zegarek JS i chcę ten zegarek wykorzystać 2 razy na stronie... I pojawiają się dwa "okienka" dajmy na to "okienko35" i "okienko27" ale działa tylko "okienko35". Przypuszczam że błąd siedzi tu:
bo próbuję dodać do body 2 razy onload... ale jak to zrobić aby można było mieć 2 zegarki na 1 stronie...
-------------------- -> Kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/screencup
-> Screencup - podcast/screencast, recenzja Makowych aplikacji -> www.screencup.pl - witryna internetowa podcastu |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 603 Pomógł: 131 Dołączył: 24.07.2007 Skąd: Górny Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie do końca rozumiem szczerze mówiąc. Ale skoro chcesz mieć 2 zegarki na stronie to co za problem dwa razy wykorzystać setTimeout()?
Nie wiem jak dwa razy chciałeś dodać onload do body; możesz coś wywołać w onload 2 razy: ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 340 Pomógł: 2 Dołączył: 25.12.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pewnie to będzie to tylko jak dodać jeżeli to jest w funkcji.
Bo ja to wywołuję w funkcji i nie wiem jak dodać drugą wartość do onload. Bo normalnie po wywołaniu 2 razy funkcji byłoby: (... kod funkcji...) <body onload=zegar1();> (... kod funkcji...) (... kod funkcji...) <body onload=zegar2();> (... kod funkcji...) a powinno być raczej.... (... kod funkcji...) <body onload=zegar1();> (... kod funkcji...) (... kod funkcji...) <body onload="zegar1();zegar2();"> (... kod funkcji...) -------------------- -> Kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/screencup
-> Screencup - podcast/screencast, recenzja Makowych aplikacji -> www.screencup.pl - witryna internetowa podcastu |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 603 Pomógł: 131 Dołączył: 24.07.2007 Skąd: Górny Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Weź wklej cały dotychczasowy kod, bo nie łapie w czym problem.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 340 Pomógł: 2 Dołączył: 25.12.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ok.
Wyświetla: gracz test czas 0:04:40 misja pokaż stan surowców Wykonanych misji: 0 Koszt misji: 0 Czas misji: 20:00:00 Czas pracy: - (72:00:00) A powinno: gracz test czas 0:04:40 misja pokaż stan surowców Wykonanych misji: 0 Koszt misji: 0 Czas misji: 20:00:00 Czas pracy: 42:28:44 (72:00:00) -------------------- -> Kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/screencup
-> Screencup - podcast/screencast, recenzja Makowych aplikacji -> www.screencup.pl - witryna internetowa podcastu |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 603 Pomógł: 131 Dołączył: 24.07.2007 Skąd: Górny Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
1. I chcesz, żeby ten czas pracy był co sekundę zwiększany?
2. Po co Ci drugi zegar? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 340 Pomógł: 2 Dołączył: 25.12.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
#1
gracz test czas 0:04:40 - maleje, jest to czas misji, liczy go funkcja JS misja pokaż stan surowców Wykonanych misji: 0 Koszt misji: 0 Czas misji: 20:00:00 - nieruchomy Czas pracy: - (72:00:00) - maleje, liczy go funkcja JS #2 Każdy zegar liczy inny czas ![]() Dlatego potrzebne są 2... ten 1 liczy czas do końca misji... a ten drugi liczy czas do końca wyprawy... (pracy) -------------------- -> Kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/screencup
-> Screencup - podcast/screencast, recenzja Makowych aplikacji -> www.screencup.pl - witryna internetowa podcastu |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 603 Pomógł: 131 Dołączył: 24.07.2007 Skąd: Górny Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ja bym zrobił funkcję js ( na podstawie Twojej) zegar(czas,plusMinus,gdzieWyswietlic) która:
zmieniałaby czas (parametr funkcji) o 1 sekundę na plus lub minus (jesli plusMinus <0 to na minus, jesli >0 to na plus) formatowałaby tekst, który ma być wyświetlony, i wpisywała do gdzieWyswietlic (parametr; id elementu). A co do onload: (pseudokod)
PS. Wywołanie setTimeout() w funkcji zegar powinno wyglądać bodajże tak: (pisane z palca)
Ten post edytował lord_t 17.02.2008, 13:15:07 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 340 Pomógł: 2 Dołączył: 25.12.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
To nie jest mój kod zegarka, ja bardzo słabo znam JS więc nic nie kumam...
Wolałbym jakieś prostsze rozwiązanie... Więc pomoże ktoś? ----------| czytaj wyżej, odświeżyłem temat |---------- -------------------- -> Kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/screencup
-> Screencup - podcast/screencast, recenzja Makowych aplikacji -> www.screencup.pl - witryna internetowa podcastu |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 603 Pomógł: 131 Dołączył: 24.07.2007 Skąd: Górny Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
0. Masz, ale od jutra ucz się js. Polecam na początek: ferrante.pl Co do kodu : 1.Wartości $czas1 i $czas2 nie jestem pewien jakie masz. W każdym razie muszą być to czasy (w sekundach) do zakończenia działań do których chcesz odliczać czas. 2.Pewnym 'problemem' (a może i nie) będzie w tej chwili to, że jeśli jeden zegar doleci do końca to strona zostanie przeładowana. 3.Możliwe, że w części php popełniłem literówkę. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 05:51 |