Witam,
Mam problem z załącznikiem do formularza w PHP.
Kiedy wysyłam formularz bez załącznika wszystko ok, ładnie w HTML dochodzi.
Kiedy zaś wysyłam z załącznikiem, po kliknieciu na "Wyślij" pokazuje mi sie pusta biała strona.
Musze dodać, że w PHP programuję od 2 miesięcy, więc może popełniłem jakiś błąd laika.
Oryginał testowy: http://gugsen.ddl2.pl/aktor/aktor.php
Oto kody:
aktor.php - odpowiadający za wyslanie pliku - czesc kodu:
<?php
<input type="hidden" name="wyslij" value="1" />
<input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="2000000" />
<input type="file" size="25" name="plik"></td>
?>
wykonanie.php - nie trzeba tlumaczyć

<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-2" />
</head>
<?php
// zdefiniowanie krótkich nazw zmiennych
tutaj zeby chidzlo bez register globals, musialem wyciac
$plik = $_POST['plik'];
$error = "<body bgcolor=000000><p style =\"font-family: verdana;font-size:10pt;text-align:center;color:#ffffff;\"><br><br>Aby wysłać wiadomość musisz wypełnić wszystkie wymagane pola!<br>Prosimy o <a href=\"javascript:history.back();\">powrót do</a> formularza!";
$fatal_error = "<body bgcolor=000000><p style =\"font-family: verdana;font-size:10pt;text-align:center;color:#ffffff;\"><br><br>Niestety formularz nie został wysłany poprawnie!<br>Prosimy o <a href=\"javascript:history.back();\">powrót do</a> formularza!";
$submit_ok = "<body bgcolor=000000><p style =\"font-family: verdana;font-size:10pt;text-align:center;color:#ffffff;\"><br><br>Wiadomość wysłana poprawnie!<br>Jeśli chcesz, <a href=\"javascript:history.back();\">wróć do</a> formularza!";
$error_akceptacja = "<body bgcolor=000000><p style =\"font-family: verdana;font-size:10pt;text-align:center;color:#ffffff;\"><br><br>Aby wysłac zgłoszenie musisz zaakceptować warunki!<br>Jeśli chcesz, <a href=\"javascript:history.back();\">wróć do</a> formularza!";