Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> [PHP]Skrypt downloadu
wojtasso

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witajcie exclamation.gif ! Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o php (w przeciwieństwie do html) Napisałem już strone ale chciałbym mieć na niej skrypt downloadu na internecie znalazłem gotowe skrypty alebyły one za skąplikowane.Ja potrzebuję taki gdzie bedzie tylko lista wyszukiwarka i panel administracyjny. Bardzo porszę o pomoc odwdzięczę się

Chodzi mi mniej wiecej o taki skrypt jak na tej stronie: http://www.mp3i.pl/pafiledb/pafiledb.php?a...egory&id=26

Ten post edytował wojtasso 6.02.2008, 20:23:32
Go to the top of the page
+Quote Post
KCG

-----

To albo zacznij pisać sam, albo znajdź mało skomplikowane gotowe rozwiązanie smile.gif

--------------------
9242594 - zaczynasz? jak mogę, to pomogę :D /podstawowa znajomość php :P /
"to pomoc zawsze będzie gestem pięknym, zaliczana do tych teraz rzadko spotykanych..."
+Quote Post
wojtasso

-----

Le właśnie o to hodzi ,że sam nie umiem a na internecie strasznie skąplikowane tylko widze gdzie jest po kilkadziesiąd plików jeśli mógł by ktoś dać link do takiego skryptu gdzie niema jakis 10 plików z końcuwką php zalezy mi zeby były 3 pliki szukaj to do wyswietlania i panel admina
+Quote Post
Cypherq

-----

Łe, not o bez przesady. Nie znasz się. Nie chce Ci się pisać. Jeszcze ktoś ma Ci podać na tacy ten skrypt bo szukać też Ci się nie chce. A o ile pamiętam to któryś z aktywniejszych użytkowników opublikował w tym dziale podobny skrypt własnego autorstwa, ale SAM go poszukaj.

--------------------
"Zero 'errorów' nic nie oznacza. Walidator sprawdza tylko składnię. Kod strony jest jak psu z d**y wyjęty i to, że walidator świeci się na zielono nie oznacza, że ta kupa jest ładna" - mike
+Quote Post
wojtasso

-----

To jak niechcesz mi pomuc to proszę cię podaj chodz nazwe jakieś baaaaardzo prostego skryptu po pl
+Quote Post
KCG

-----