![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 22.11.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam serdecznie,
Mam problem z freecrm - nie działa przeszukiwanie ani wyświetlanie bazy zapisanych kontaktów. CRM jest raczej poprawnie zainstalowany, daje się zapisywać kontakty, zdarzenia, widzi je w raportach, natomiast wszelkie próby wyświetlenia zapisanych przeczy, czy wyszukania kończą się pustą stroną. Co może być nie tak? Jeśli będą potrzebne jakieś dodatkowe informację, to dopiszę :) z góry dzięki! Ten post edytował askr_mleche 22.11.2007, 11:30:49 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 4 465 Pomógł: 137 Dołączył: 26.03.2004 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Nie ten dział - przenoszę na Gotowe rozwiązania
-------------------- To think for yourself you must question authority and
learn how to put yourself in a state of vulnerable, open-mindedness; chaotic, confused, vulnerability, to inform yourself. Think for yourself. Question authority. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 78 Pomógł: 1 Dołączył: 4.03.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
miałem (niestety) okazję pracować na FreeCRM jak i ich mega flagowym CRM7 i powiem cos: 1) zaden z tych CRMów nie działa poprawnie 2) zgłoś problem do autorow ![]() 3) zmień CRM jest ich mnustwo darmowych i duzo lepszych ![]() A co do tematu: Jakiś błąd się pojawia? Zobacz czy OK jest z zapytaniem SQL. -------------------- Warsztat: PHPStorm; Zend Server CE; Delphi 2010 Pro
Warsztat: NetBeans; WAMP; Delphi 2010 Pro Work on: coś tam dłubię ;) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 31.07.2025 - 08:49 |