![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 069 Pomógł: 497 Dołączył: 11.05.2007 Skąd: Warszawa ![]() |
witam,
chce kupic server dla gry online tylko nie wiem jaki , lepiej aby był u mnie w domu czy jakiś wirtualny?? i czy ktoś wie ile moze kosztowac taka inwestycja? znacie jakies dobre serwery? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 374 Pomógł: 3 Dołączył: 30.12.2006 Skąd: co skąd? Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
jaka gra może zdradź. masa gierek stoi na yoyo (skrypty vallheru), a więc będą chodzić na wszystkim
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 069 Pomógł: 497 Dołączył: 11.05.2007 Skąd: Warszawa ![]() |
no nie do końca, chce miec serwer przy którym nie bedzie lagów nawet przy 500graczach online (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif)
a np i-rpg.net przy 200 ma takie lagi że się nie da grać:P a ja robie coś wiekszego , podobnego do my-fantasy.net (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) czyli byle mini server nie wystarczy;/ |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 0 Dołączył: 28.09.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Hmm... to według mnie musiałbyś wykupić serwer dedykowany ... Niestety coś za coś, ceny serwerów dedykowanych zaczynają się od 600zł (mówie o niezawodnych serwerach nie o byle jakim dziadostwie)
Pozdrawiam DiNoOsS |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Podczepie...
Na dobry poczatek cos na max 50 graczy online ile to moze kosztowac? No i naturalnie zeby stalo na adresie *.pl Ile to mnie moze kosztyowac? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 72 Pomógł: 1 Dołączył: 2.06.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czy da zrobić własne serwery www na podobieństwo sieci p2p?.
Posiadam kilka łączy po 2 Mb/s w różnych miejscowościach. I czy dało by je jakość połączyć przy udostępnianiu strony www w taki sposób jak się pobiera pliki przez sieci typu p2p Chodzi mi o to, że stworzył bym serwery www w tych miejscowościach (komputery były by klony) a bazy danych synchronizowały się pomiędzy nimi. I działało by na tej zasadzie że użytkownik nie widział by różnicy na którym serwerze pracuje (on tylko by wchodził na na stronę i nic nie musiał wybierać). Każdy serwer by obsługiwał ileś tam użytkowników. I nadal działa by strona www gdyby nawet jakieś serwer padł lub nie miały połączenia z internetem. To by było dobre rozwiązanie jak dla mnie bo nie musiał bym wykupywać serwer dedykowany, za który bym musiał słono płacić. Tak myślałem i na poziomie skryptu by sie dało zrobić, że automatycznie by serwery wzajemnie co jakiś czas pingowały serwery i zbierał informacje o ich funkcjonowaniu i obciążeniu. Ale nie dawało by to sumowania wszystkich łączy np. nie uzyskał bym transferu 10Mb/s w przypadku gdy bym miał 5 po 2 mb/s w rożnych miejscowościach tylko bym miał 2 mb/s i nic więcej. Tak się zastanawiam bo można było by nawet nie posiadać własnych serwerów tylko wykupić u dwóch dostawców serwerów wirtualnych np. nazwa.pl i ovh.pl co by dało rocznie 600zł ale w promocji to moze nawet wyszło 100zł i działająca aplikacja by mogła obsłużyć dwa razy więcej użytkowników. Bo wiadomo że te serwery wirtualne mają ograniczenia dla stron, które nie mogą przeciążać tych serwer bo inaczej zablokują taką stronę. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 790 Pomógł: 7 Dołączył: 6.02.2003 Skąd: Polska Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Poczytaj o load balancerach (proxy balancerach)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 23:18 |