Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> JS powiązany z php'em HELP!, Jestem nowicjuszem, a więc Mam JS zagłębioną w kilku plikach....
gecior
post 4.09.2007, 13:44:05
Post #1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Jestem nowicjuszem w tj dziedzinie, wracając do tematu, a więc Mam JS zagłębioną w kilku plikach.... tj. najpierw mam index.php, następnie, header itd., mam odwołanie w pewnym momencie w pliku php, do JS:
<script language=javascript src="text.js"></SCRIPT> , no i odnajduję ten plik text.js i kiedy próbuję w nim przeprowadzić zmiany i gdy je zapisuję, zmiany nie są widoczne na stronie na localhoście, po prostu pozostają bez zmian, jeżeli chodzi o php, zmieniam go do woli i zmiany są widoczne, blinksmiley.gif w czym tkwi problem? sciana.gif
Go to the top of the page
+Quote Post
joebezucha
post 4.09.2007, 13:50:51
Post #2

-----

Byc moze przegladarka trzyma w pamieci podrecznej stary plik i z neigo korzysta zamiast pobrac nowa wersje... spubuj zmienic nazwe pliku JS i odwolania do niego a jesli to pomorze to poszperaj w konfiguracji przegladarki. Moze tez zadzaialac parokrotne odswierzenie strony...
+Quote Post
gecior
post 4.09.2007, 13:54:03
Post #3

-----

parokrotnie juz robiłem ctrl+f5 i nic, to jest jakby w jakiś sposób ten JS był zablokowany, używam firefoxa, spróbuję IE
+Quote Post
nospor
post 4.09.2007, 13:57:51
Post #4

Grupa: Moderatorzy

Cytat
parokrotnie juz robiłem ctrl+f5
Jesli jest to w cache przegladarki to F5 nic ci nie da. Wyczysc cache przegladarki.

Druga przyczyna to taka moze byc, ze edytujesz nie ten plik co trzeba. Nie raz juz takie przypadki na forum byly. Ludzie szli w zaparte ze edytuja to co trzeba, ale jak sie dokladniej przyjrzeli to sie okazalo ze plik tak samo sie nazywa, ale lezy w innym katalogu lub inne tego typu bajki

--------------------

"Myśl, myśl, myśl..." - Kubuś Puchatek || "Manual, manual, manual..." - Kubuś Programista