![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 13 Pomógł: 0 Dołączył: 19.07.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wiem ze to moze wydawac sie smieszne, ze ktos taki jak ja bierze sie za pisanie gier internetowych(w przekladarkach), ale nigdy nie biore sie za male projekty bo wtedy nie mam motywacji ;d.
Mam kilka pytan dot. takiej "gry". 1. Czy jesli dany user ma miec konkretne przedmioty w ekwipunku, to jak skonstruowac odpowiednia tabele? Czy kazdemu userowi mam przypozadkowac odpowiednia tabele z itemami, potem osobna ze statystykami i itemami uzywanymi? Czy moze istnieje mozliwosc napisania dosc elastycznej tabeli ktora posiadalaby wszystko razem? Na razie widze takie rozwiazania: kolumny: (mniej tabel ale do kitu z tak dluga monotonna i trudna robota) Kod login item1 item2 item3 .... item1987 item 1988 osek 1 1 3 3 0 stach 6 1 1 0 1 kamil 0 0 3 0 8 lub (tu byloby proste i przejrzyste dodawanie i pobieranie itemow) (szybka robota ale za to kilka tys tabel) Kod osek916 item ilosc miecz 2 noz 1 tarcza 1 luk 2 ale znowu np. trzeba tworzyc osobna tabele ze statystykami(sila zrecznosc przynaleznosc), moznaby je stworzyc powyzszymi sposobami, ale wtedy baza bylaby zasmiecona albo tabele nieskonczenie dlugie. Zna ktos konkretne i sprawdzone sposoby odnosnie projektowania elastycznych tabel? Ten post edytował osek916 26.07.2007, 13:43:13 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 18:51 |