![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 3.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
elo
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 240 Pomógł: 13 Dołączył: 1.06.2007 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Rotfl... chyba niczego takiego tutaj nie znajdziesz
![]() // edit uff musiałem wygooglać bo nie pamiętałem jak to się nazywało - masz cały engine do gry: http://www.vallheru-tech.livenet.pl/index....%C5%82%C3%B3wna Ten post edytował LonelyKnight 3.06.2007, 14:08:54 -------------------- Good programming is 99% sweat and 1% coffee.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 3.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
kurka to nie to ale dzieki za fatyge
![]() gierka juz jest zrobiona zreszta tylko ataki by trzeba dodac link do gierki http://www.xgame.abc.pl/ jak ktos bylby w stanie pomoc bylbym wdzieczny mam tam jakies pliki do tych atakow moge nawet z kolega zaplacic za robocizne ![]() Ten post edytował Masakrator 3.06.2007, 15:14:20 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 195 Pomógł: 0 Dołączył: 13.04.2004 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
"XGame"
"Uni1" "Ochrona ciot" ![]() Jestem pod wrażeniem ![]() Żeby napisać skrypt ataku, musisz po pierwsze zdać sobie sprawę czym on jest - a jest niczym innym jak matematycznym wzorem, które przyjmuje pewne dane wejściowe (np. siłę dwóch flot) i wypluwa dane wyjściowe (która strona wygrała, jakie poniosła straty). Nikt tego nie zrobi za ciebie, musisz sam wykombinować tzw. algorytm. Kiedyś podszedłem do tego problemu czysto teoretycznie (chciałem komuś wyjaśnić na przykładzie bitwy kosmicznej projektowanie obiektowe ![]() ![]()
Wynik tego skryptu wygląda podobnie do tego: Kod Początek rundy
Tura 0 Celem jest flota 1 i statek o id 0, który ma jeszcze 607.5 punktów życia Tura 1 Celem jest flota 0 i statek o id 0, który ma jeszcze 430 punktów życia Początek rundy Tura 0 Celem jest flota 1 i statek o id 0, który ma jeszcze 525 punktów życia Tura 1 Celem jest flota 0 i statek o id 0, który ma jeszcze 295 punktów życia Początek rundy Tura 0 Celem jest flota 1 i statek o id 0, który ma jeszcze 412.5 punktów życia Tura 1 Celem jest flota 0 i statek o id 0, który ma jeszcze 142.5 punktów życia Początek rundy Tura 0 Celem jest flota 1 i statek o id 0, który ma jeszcze 237 punktów życia Tura 1 Celem jest flota 0 i statek o id 0, który ma jeszcze -8.75 punktów życia Statek zestrzelony Początek rundy Raport z bitwy. Zwycięzka strona: 1, ocalało 1 statków -------------------- Językiem którym najlepiej operują wszyscy programiści są przekleństwa.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 27.06.2025 - 06:18 |