Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> Zbywanie klienta, czyli problemy z serwerem
tommy4
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 288
Pomógł: 12
Dołączył: 2.12.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam, od dłuższego czasu mam problemy z serwerem, po prostu jego administratorzy upakowali za dużo kont na jedną maszynę i load rzędu 25 uniemożliwia korzystanie z niego. Po prostu zwraca pustą stronę.

Na jakiekolwiek zażalenia dostaję jedną i tą samą odpowiedź podobną do: "a ch* ci w d*", lecz oczywiście w swym nic-nie-znaczącym-i-nic-nie-wnoszącym-języku. Co można w takim wypadku zrobić, czy nie pozostaje mi nic innego, jak zmienić hosting? Wolałbym tego uniknąć, ponieważ umowa kończy się dopiero w przyszłym roku, a nie mam pieniędzy na utrzymanie dwóch serwerów. Oczywiście jak zamawiałem serwer wszystko działało w porządku i przez 8 dalszych miesięcy także. Lecz ostatnio jest to nie do zniesienia. Nie mogę tak żyć. Co mogę z tym zrobić?
Go to the top of the page
+Quote Post
tiraeth
post
Post #2





Grupa: Przyjaciele php.pl
Postów: 1 789
Pomógł: 41
Dołączył: 30.10.2003
Skąd: Wrocław

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Zerwij umowę wraz ze zwrotem kosztów... z powodu nie wywiązania się z niej smile.gif Jeżeli powiedzą nie, to powiedz, że chętnie spotkasz się w sądzie konsumenckim smile.gif
Go to the top of the page
+Quote Post
tommy4
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 288
Pomógł: 12
Dołączył: 2.12.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


can't be:

Cytat
2. Klient ma prawo rozwiązać Umowę z Operatorem w każdym momencie jej trwania, jednak bez prawa do zwrotu należności za okres pozostały do końca świadczenia Usługi.


I pewien paradoks:

Cytat
1. Operator zobowiązuje się do świadczenia Usług na rzecz swoich Klientów z należytą starannością.


Ten post edytował tommy4 10.05.2007, 17:40:04
Go to the top of the page
+Quote Post
sztosz
post
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 866
Pomógł: 32
Dołączył: 2.06.2004
Skąd: Wrocław

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Jeżeli to oni łamią umowę to masz prawo do zwrotu pieniędzy. A najwyraźniej brak "należytej staranności".


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
mike
post
Post #5





Grupa: Przyjaciele php.pl
Postów: 7 494
Pomógł: 302
Dołączył: 31.03.2004

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Zerwij umowę. Możesz to zrobić jeśli możesz wykazać bez problemu, że nie dotrzymali jej warunków.
Jeśli chodzi o pieniądze to nie próbuj ich odzyskać w ramach zerwania umowy ale w związku z poniesionymi przez Ciebie stratami. Jeśli faktycznie nie dopełnili swoich obowiązków i faktycznie mogłeś ponieść straty moim zdaniem powinieneś ich postraszyć sądem.
Go to the top of the page
+Quote Post
tommy4
post
Post #6





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 288
Pomógł: 12
Dołączył: 2.12.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


na razie napisałem skrypt, który mierzy uptime w procentach (sprawdza co minutę).
Po 2 godzinach wartość wynosi około 94%, zobaczę jak to będzie wyglądać w następnych dniach i się do nich odezwę.
Go to the top of the page
+Quote Post
acztery
post
Post #7





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 945
Pomógł: 7
Dołączył: 15.03.2005
Skąd: katowice

Ostrzeżenie: (0%)
-----


o zwrocie kasy zapomnij mialem serwer w ETAP i tam bylo ok do czasu straszyłem ich i co i powiedzieli ze moge sobie to zgłaszać. wiec olałem sprawe i home.pl zakupiłem serwer.
Go to the top of the page
+Quote Post
TomASS
post
Post #8





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 660
Pomógł: 13
Dołączył: 9.06.2004
Skąd: Wrocław i okolice

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Hehe home.pl biggrin.gif

mike zna moje przeboje smile.gif

Mamy z nimi "niestandardową" umowę smile.gif Jest wyraźnie zaznaczone jak serwer powinien działać itp.... oczywiście w tej "firmie" pracownicy techniczni tego nie wiedzą (co nie jest naszą winą) i odpowiadają tak jak wszystkim - także zebrały się już poważne podstawy do zerwania umowy i tak jak mówi mike: jak się udowodni straty poniesione w przypadku ich błędów to już można rozmawiać o konkretnych pieniądzach. Pisemko zostało wysłane i teraz w zasadzie chodzą jak w zegarku smile.gif

Co do swojego serwera.... hmmmm.... niestety nikt u nas w firmie nie ma czasu na administrację naszego sewera, a i znalezienie specjalistów gwarantujących poziom bezpieczeństwa nie jest łatwe...

Tom.


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
bełdzio
post
Post #9





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 690
Pomógł: 81
Dołączył: 6.04.2005
Skąd: Szczecin

Ostrzeżenie: (0%)
-----


he he he i365 (?) smile.gif też tam miałem (mam) konto smile.gif masz 2 opcje 1. zrobić tak jak większość i darować sobie tego providera 2. czekać aż odejdą wszyscy i zostaną dla Ciebie zasoby smile.gif

looknij na http://forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=25920

Ten post edytował bełdzio 11.05.2007, 09:17:34


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
tommy4
post
Post #10





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 288
Pomógł: 12
Dołączył: 2.12.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


no tak już czekam spory czas:P topic widziałem. smile.gif

Ten post edytował tommy4 11.05.2007, 14:26:03
Go to the top of the page
+Quote Post
Turgon
post
Post #11





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 800
Pomógł: 0
Dołączył: 26.11.2005
Skąd: Nowy Sącz

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ja korzystam, i jak tylko opieprzę, to serwer nagle ma load rzędu 5% biggrin.gif


--------------------
Jah Music Is On My Mind !
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 19.08.2025 - 04:12