![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 177 Pomógł: 6 Dołączył: 14.01.2003 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
a nie masz moze jakiegoś serwera apache co dziala na tych samych portach co oraclowy http server ?
-------------------- "zycia nie mierzy sie liczba oddechow,
ale liczba chwil, ktore zapieraja dech w piersi" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 77 Pomógł: 0 Dołączył: 29.05.2006 Skąd: /dev/null Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Oracle HTTP Listener to też Apache jak by nie patrzeć. Ja generalnie w ogóle nie polecam odpalania żadnych serwisów w oparciu o produkty z Redmond czyli Win2K i takie tam, ale do sedna. Były już takie przypadki jak Twoje, że log %ORACLE_HOME%\Apache\Apache\logs\error_log zapychał się niepotrzebnymi nieraz i gigabajtami śmieci. Wiem , że w sieci krążyły rózne rozwiązania np. modyfikacje socketów na poziomie rejestru a konkretnie HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ORACLE\HOME0 i dodanie nowej wartości USE_SHARED_SOCKET = TRUE. Pozwalało to na niwelacje błędu korzystając TNSLSNR.EXE ale problem pozostawał jednak co do TNSPING. Były więc też inne rozwiązania np. aplikacja o nazwie WinsockXPfix.exe która powinna być pod tym adresem http://www.nd.edu/~rccs/Tools/ o ile jest on nadal aktualny. Można też spróbować zmiany wersji fastCGI.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 12.07.2025 - 20:13 |