![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 21.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Poszukuje osób które chciały by dołaczyć do team'u tworzącego gre mmoRPG. Nasuwa sie pytanie dlaczego akurat to i dlaczego od podstaw? Odpowiedz jest prosta, gotwe silniki ograniczają nasze możliwści i zanim znajdziemy błąd czy cos zmienym szybciej bedzie jak to sami napiszmy:P i nie jesteśmy w zaden sosob ograniczeni. Jakie mamy czase przebicia się? DUŻE. A dlaczego? dotychczasowe mmoRPG ograniczały sie do jednego miastai walki pomiedzy graczami, jak treningu. MY natomiast chcemy sie zając zyciem w całej krainie- około 10 miast, rózne profesje- kowal, zbrojmistrz, kupiec, itd- Pomysłów mamy dużo,i nie moge wszystkiego zdradzic tutaj. Wiecej informacji moge udzielic na gg. Prosze wiec o jak najszybszy kontakt. w zamian oferuje konto ftp z dostępem do shell, php5 i reszta danych bez ograniczen. ------------------------------------------- Pozdrowienia, Prezes Studenckiej Ligi Paintball’owej Przewodniczący sekcji MyST Grzegorz Konkel Student WSB w Gdańsku, IiE Samorząd Studencki kom. 601 730 244 gg: 3243271 …………………………… webmaster@myst.pl liczę na wasza pomoc i opinie Na przyszłość proszę się ograniczyć do niezbędnych danych kontaktowych /kszychu/ Ten post edytował T@rsch van Cobratay 24.11.2006, 23:41:30 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 252 Pomógł: 2 Dołączył: 4.12.2004 Skąd: Skierniewice Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
webmaster@myst.pl ------- Profesjonalne strony internetowe (Flash) Oferta współpracy swoją drogą, ale reklama to lekkie przegięcie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zablokowani Postów: 167 Pomógł: 2 Dołączył: 15.02.2004 Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
Na który z tych 10 e-maili można napisać w sprawie współpracy?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 21.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 216 Pomógł: 0 Dołączył: 6.11.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Już niejeden próbował zrobićz paroma miastami i nie jeden poległ ale i tak powodzenia
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 21.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
w ciągu miesiąca dwóch powinniśmy skończyć
A oto layout.(wersja próbna:)) http://teb-gdansk.hopto.org/rhclan/grafa/rpg/projekt4.jpg // wstawilem jako link, bo forum sie rozjezdzalo; dr_bonzo |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 597 Pomógł: 30 Dołączył: 19.02.2003 Skąd: Tychy Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
yyyy top za DUŻY, a pozostała część grafiki w ogóle nie pasuje - ZERO klimatu
-------------------- Zapraszam na mój php blog, tworzenie stron.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 21.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
to co bys zmienił?
ps tylko ze włąsnie w mmoRPG topy sa tej wielkości. ale czekam na sugestie 1. Koncepcja świata gry Świat odwzorowany w grze to ziemia ok 22-23 wieku po kataklizmie ekologicznym. Zaawansowana cywilizacja ginie cofając ludzi do poziomu średniowiecza. Na skutek zmian genetycznych wywołanych ww. kataklizmem ludzie zaczynają gwałtownie ewoluować. Większość populacji wymiera. Pozostali tworzą rasy mniej lub bardziej do ludzi podobne. Kolejnym efektem katastrofy jest bujny rozwój innych stworzeń zamieszkujących ziemię. Tworzą się nowe gatunki istot - w tym niebezpieczne dla ludzi. Gra ma odwzorowywać walkę ludzi z otaczającym ich światem. 2. Postacie Postacie będą posiadały szereg cech (siła, zręczność itp.) i umiejętności (taktyka, szermierka, kowalstwo). Brak sztywnego podziału na klasy. Możliwość wykształcenia unikatowej postaci i specjalizacji. Magia jako skutek mutacji. Rzucanie czarów będzie wymagało reagentów i many. 3. Gra PvE - Podróż po świecie gry i mordowanie napotkanych monstrów PvP - Aktywne polowanie na graczy + areny Craft - System pozyskiwania surowców i tworzenia przedmiotów Handel - Wolny rynek w każdej osadzie - możliwość wystawienia swoich towarów na sprzedaż przy pomocy najemnych handlarzy (NPC) - docelowo około 80% przedmiotów w grze będzie pochodziła od gracy a 20% z wypraw PvE Brak podziału na tury - wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym - ilość czynności możliwych do wykonania ograniczona zmęczeniem postaci. 4. Technikalia Interfejs gry - dynamiczne strony www. Serwer Apache2+PHP5+MySQL5+Smarty. Na serwerze będzie działał program rezydentny odpowiedzialny za zaludnianie świata gry potworami. 5. Grafika Projekt layoutu strony dostępny tutaj http://teb-gdansk.hopto.org/rhclan/grafa/rpg/projekt4.jpg 6. Wykonanie Czekam na pocięcie layoutu i stworzenie szkieletu strony. Reszta grafiki w trakcie tworzenia. Klasa odpowiedzialna za bazę mysql prawie skończona, klasy użytkownika, postaci i lokacji w trakcie budowy. Myślę, że przy dobrych wiatrach za dwa tygodnie będzie można rozpocząć beta-testy. 7. Serwery Dysponujemy trzema serwerami do testów. PIV 3GHz, 1 GB RAM, 800GB dysku, neostrada 1Mbps PIV 64-bit, 1 GB RAM, 80 GB dysku, dsl 512 kbps Athlon 64 1,8GHz, 1 GB RAM, 60 GB dysku, łącze synchroniczne 20Mbps Po testach obciążenia będzie można powiedzieć coś więcej na temat ich wydajności. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 05:44 |