Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Jaki kierunek obrać?
rebelkk
post 15.11.2006, 17:11:51
Post #1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam wszystkich.
Jestem uczniem technikum informatycznego. Od półtorej roku zajmuję się php i mysql. Cały czas się kształcę, znam również podstawy C++ i Javy. W związku z tym mam pytanie: który język wybrać? A może skoncentrować się na innych językach? Gdzie mam największe szanse na wysoki zarobek? A może rozwijać się równolegle?

Może to wszystko głupio brzmi, ale jestem młody i chciałbym zaczerpnąć OBIEKTYWNEJ oceny starszych kolegów, specjalistów. Wiem, że z racji tego, że jest to forum o tematyce php oceny propozycje będą raczej subiektywne. Szczególnie interesują mnie ksiązki potrzebne do kształcenia. Prosiłbym również o wyznaczenie aspektów, na których powinienem sie skoncentrować w danym środowisku(np ogólnie UML, w php: ADoDB, Smarty, MVC). Jaką bazę danych dobrać (MySQL, PostgreSQL, Oracle, MSSQL)?

Wiem również, że oprócz wiedzy teoretycznej potrzebne jest również doświadczenie. Może mógłbym komuś pomóc przy jakiś drobnych projektach? Może jakieś inne pomysły i propozycje?

Jestem ambitnym człowiekiem i chce kiedyś cos znaczyc w swoim srodowisku. Dlatego proszę o naprawdę szczere, niezlosliwe rady. Kazdy z was w koncu kiedys zaczynal;)

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji,
Krzysztof
Go to the top of the page
+Quote Post
shpyo
post 15.11.2006, 17:21:32
Post #2

-----

odpowiedz sobie najpierw na pytanie:
"Co chciałbyś zajebistego robić w życiu" (Laska, "dzień kojota").
A potem to rób smile.gif

Jak dla mnie to Java na komórki to jest przyszłość i dobrze płatna robota.

--------------------
+Quote Post
hwao
post 15.11.2006, 18:15:34
Post #3

Developer

Grupa: Moderatorzy