![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 30.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak zrobic przesyłanie danych miedzy komuterami, ktore sa zapisane w pliku np.txt
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 691 Pomógł: 0 Dołączył: 6.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Jak zrobic przesyłanie danych miedzy komuterami, ktore sa zapisane w pliku np.txt
Najlepiej po sieci. :wink: A na serio to sprecyzuj co dokładnie chcesz zrobić bo temat jest za szeroki. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 30.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Robie gre (nie w php), mam zamiar zrobic multiplayer wykorzystyjac php.
Wszystkie dane do przesyłania byłby zapisywane w pliku txt. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 691 Pomógł: 0 Dołączył: 6.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Robie gre (nie w php), mam zamiar zrobic multiplayer wykorzystyjac php.
Wszystkie dane do przesyłania byłby zapisywane w pliku txt. Do otwierania połączenia sieciowego się jako klient użyj funkcji fsockopen. Później możesz z/do utworzonego deskryptora czytać/pisać jak z/do pliku. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 30.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Moze jakis przykład, bo zabardzo sie nie orientuje - byłoby super, albo napiszcie co mam dokładnie zrobic.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 691 Pomógł: 0 Dołączył: 6.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Moze jakis przykład, bo zabardzo sie nie orientuje - byłoby super, albo napiszcie co mam dokładnie zrobic.
Ale nadal nie wiem co chcesz zrobić. Tylko nie pisz, że piszez gre i jakieś dane są w plikach txt tylko konkrety. Powiedz jak chcesz się połączyć (piszesz strone kliencką, tak?), czy chcesz zapisać dane czy odczytać, jaki jest protokół rozmowy ze zdalnym komputerem i co chcesz zrobić z danymi które odbierzesz (jakoś sprawdzić, zapisać, czy ma być jakaś weryfikacja, itp.). |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 30.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dane które sa zapisane na dysku w pliku txt to połozenie gracza.
I te dane które sa zapisane w tym pliku przesłac do innego gracza i tam tylko są odczytywane za pomaca gry i tak w kółko Połaczenie wmiare szybkie (zeby nie buło lagów ![]() aha jeszce moj GG:2280638 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 47 Pomógł: 0 Dołączył: 21.02.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
ja widze tutaj bardzo wiele problemow z dostepem do plikow
nie mowie juz o bezpieczenstwie i mozliwosciach miedzania tu sie az prosi o zastosowanie bazy danych, przemysl to, najwazniejsze sa dobre zalozenia kazdego projektu! |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 30.08.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
a szybko by chodził taki MULTIPLAYER w php
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 717 Pomógł: 0 Dołączył: 12.06.2002 Skąd: Wolsztyn..... Studia: Zielona Góra Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jesli sam skrpyt komunikacyjny niebylby zbyt skomplikowany to pewnie nie.. ale po co rozdzielac program (gre) na kilka jezykow, lepiej napisac to w jednym, w tym w ktorym piszesz juz gre. W kazdym praktyznie masz obsluge sieci, wiec tylko kwestia nauczenia sie tego.
A jesli wybrales(as?) np. Delphi/Builder to tam sa o ile pamietam gotowe klasy jeszcze bardziej ulatwiajace obsluge sieci. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 47 Pomógł: 0 Dołączył: 21.02.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
wydaje mi sie ze komputer ktory dzis mozna kupic za 3000zl obsluzyl by do 1000 graczy na raz.
np zpbacz www.reddragon.pl, nie wiem w czym to jest napisane ale tam gra srednio po 1000 osob na raz a w ciagu dnia kiladziesiat tysiecy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 19.08.2025 - 15:21 |