![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 123 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2003 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam! Mam pewien problem chodzi mi tutaj o najbardziej optymalny wybor żeby dużo nie obciążało maszyny i zajmowało jak najmnije miejsca. Chodiz mi dokłądnie o twozrenie pojedynkow w mojej grze www.knights.pl. Ma polegac to an tym że np. garcz zaplanuje z innym garczem pojedynek o godzinie 16 i chce aby ten pojedynek sie odbył i dane tego pojedynku były zapisane jakos w archiwum żeby garcz mógł zoabczyć pojedynek. Zapisanie wszytkiego do MySQL'a to zabójstwo bazy po dwoch dniach, będzie się wszytko ślimaczyć przy tak dużej ilości garczy. Ma któs może jakiś pomysł jak to inaczej rozwiązać? Do wykonywania skryptu użyje CRON'a, według mnie to najrozsądniejszy wybór.
Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 19.07.2025 - 09:42 |