Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Walka o swoje - gwarancja
NuLL
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 262
Pomógł: 21
Dołączył: 3.05.2004
Skąd: Sopot, Krakow, W-wa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Czesc,

Posiadam laptopa firmy Acer. Wszytko byloby OK zeby on sie nie psul. Wewn laptopa gdzies wg mnie zwalila sie kontrola zasilania i laptop podczas gwaltownej i dluzszej ciaglej pracy dysku ( kiedy streamuje muzyke bardzo sciagam cos ) staje. Nie to zeby sie wylaczal poprostu staje kursor znika dzwiek i resecik. Komputer byl raz w serwisie niby to naprawiono przez wymiane dysku ( ktory notabene strasznie rzezil ) ale jak sie okazuje nic to nie dalo. Mialem podobne problemy z komputerem stacjonarnym i problemem byl wlasnie prad. Gwarancja na laptopa konczy mi sie we wrzesniu. Jutro go odwoze do naprawy. Niestety mam obawy iz go nie naprawiaja. I teraz moje pytanie - czy ja mam prawo zazadac wymiany produktu po ktores z rzedu naprawie (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/questionmark.gif) Jak wyglada gwarancja na wykonana usluge naprawy sprzetu (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/questionmark.gif) Czy mam jakies szanse na posiadanie sprawnego komputera - bo mowiac prawde jestem lekko podlamany (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sad.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 2)
SHiP
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 697
Pomógł: 47
Dołączył: 19.12.2003
Skąd: Lublin

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Zazwyczaj jest tak że gwarancja jest unieważniana w przypadku jakichkolwiek zmian lub zniszczeń na sprzecie tj. walniesz młotkiem, zaczniesz coś lutować itp. Jesli naprawa polegala na wymianie jakichś cześci składowych to nie widze problemu ;] Jeżeli mieszali cos z elektroniką no to musisz zajrzec do karty gwarancjnej ;]

Najgorzej jest chyba w optimusie (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) nie wiem jak teraz ale kiedys w tej firmie traciło sie gwarancje po zerwaniu plomby czyli papierka zaklejającego obudowe (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/laugh.gif) (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/laugh.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post
TomASS
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 660
Pomógł: 13
Dołączył: 9.06.2004
Skąd: Wrocław i okolice

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Dużo ludzi nie wie, ale jest tak:

Jeśli jest usterka, to klient ma możliwość wyboru - albo nowy sprzęt nie gorszej klasy, albo naprawa. W gestii sprzedawcy leży czy po zarządaniu nowego sprzętu zdecyduje się na wymianę czy na oddanie pieniędzy. Wcale nie musi to być 3 czy 20 naprawa.

Dodatkowo jeżeli na towar została udzielona gwarancja, klient ma prawo wyboru, czy będzie dochodził swoich roszczeń w ramach gwarancji , czy w ramach niezgodności towaru z umową.

Polecam:
to
to
a to powinno rozwiać wszelkie wątpliwości
Cytat
Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni.


Także drogi Nullu jesteś na wygranej pozycji (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 25.08.2025 - 05:40